کد خبر : 1996785 | 03 بهمن 1402 ساعت 14:22 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش چوگان را به باشگاه راه ندادند!

اسماعیل امامی بازیکن تیم ملی چوگان می‌گوید مدیران مجموعه چوگان قصرفیروزه به بهانه‌های مختلف از حضور علاقه مندان به این رشته جلوگیری می‌کنند.

ملی پوش چوگان را به باشگاه راه ندادند!

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل امامی بازیکن تیم ملی چوگان و یکی از معدود مربیان این رشته ورزش کهن ایرانی در مصاحبه‌ای به شدت از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انتقاد کرده است. 

امامی در این باره می‌گوید: "شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ورودم به مجموعه چوگان شهدا (قصرفیروزه) به بهانه تربیت و آموزش علاقمندان به بازی چوگان جلوگیری می‌کند. روزانه شاهد وارد آمدن آسیب‌های جدی به اسب‌های چوگانی این موجود نجیب و دوست داشتنی به دلیل عدم شرایط نامناسب نگهداری هستم و این موضوع مرا رنجیده خاطر می‌کند. اسب یک موجود زنده است و نمی‌دانم چرا از سوی شرکت توسعه به این موجود هم رحمی نشد! "

بازیکن تیم ملی چوگان با اشاره به برنامه روزانه کاری‌اش گفت: "امروز زمانی که طبق روال هر روزه به محل باشگاه مراجعه کردم از ورودم به باشگاه چوگان جایی که در آن متولد شده‌ام و خانه من است جلوگیری شد. من عاشق چوگان و اسب هستم و زمانی که رهبرم در کنار مسایل مهم کشور بارها تاکید بر حفظ و ترویج این بازی کهن ایرانی میکنند، حاضرم جانم را برای احیای این بازی بدهم."

1982150

دیدگاه‌ها