کد خبر : 1996849 | 03 بهمن 1402 ساعت 18:00 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

تکنیک ناب در دو سمت زمین:

اجوکیشن میدانی برای فانتزی‌‌بازهای ایران (عکس)

مهدی قایدی و علی قلی‌زاده دو بازیکن تکنیکی ایران در ترکیب اصلی قرار گرفتند و مقابل امارات از ابتدا به میدان خواهند رفت.

اجوکیشن میدانی برای فانتزی‌‌بازهای ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی‌قلی‌زاده اولین حضورش در جام‌ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند و در سمت راست ایران جانشین علیرضا جهانبخش خواهد بود، قلی‌زاده تنها وینگر چپ‌پای ایران در لیست تیم ملی بود که حالا فرصت حضور در میدان را پیدا کرده و می‌تواند مانند مهدی قایدی نفوذها و ضربات موفقی را به سمت دروازه امارات داشته باشد.

مهدی قایدی هم با درخششی که در دو دیدار اخیر ایران داشته به مهره‌ای غیر قابل جانشین برای ایران تبدیل شده و جای ثابت خود را در ترکیب ایران پیدا کرده است.

حضور همزمان قایدی و قلی‌زاده یک پیغام واضح دارد، ایران در این مسابقه حداقل با 4 بازیکن حمله خواهد کرد و همچنین با اضافه شدن قدوس، اورلپ صادق یا احسان از سمت چپ و راست می‌تواند حملات را تا شش بازیکن افزایش دهد و برتری عددی در نیمه زمین امارات داشته باشد.

با توجه به حضور بازیکن راست پا در سمت چپ زمین و بازیکن چپ پا در سمت راست زمین، ایران برنامه ویژه‌ای برای شوت‌زنی و همچنین نفوذ قایدی و قلی‌زاده به محوطه جریمه خواهد داشت و اگر برنامه‌ای برای ارسال از جناحین وجود داشته باشد باید روی نفوذهای محرمی و حاج‌صفی حساب باز کرد.

1982240

با نفراتی که ایران در این مسابقه به میدان فرستاده پیش‌بینی می‌شود فاز هجومی با روندی موفق و خلق حملات پرتعداد این مسابقه را به پایان برساند، امیدوار هستیم که در این دیدار بازیکنان ایران از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کنند و برتری قاطعی مقابل امارات داشته باشند.

دیدگاه‌ها