کد خبر : 1996900 | 04 بهمن 1402 ساعت 04:48 | 22.1K بازدید | 15 دیدگاه

مرد بوشهری فوتبال ایران نشانی آشیانه امارات را بلد بود

امارات حریف محبوب مهدی طارمی شد!

مهدی طارمی بیشتر از هر بازیکن ایرانی دیگر دروازه امارات را باز کرده است.

امارات حریف محبوب مهدی طارمی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر امشب تیم ملی کشورمان ایران موفق شد در شب درخشش ملی‌پوشان با نتیجه دو بر یک از سد تیم ملی امارات گذر بکند و با کسب تمامی امتیازات این گروه راهی مرحله بعد شود.

مهدی طارمی، ستاره بوشهری فوتبال ایران در این بازی موفق شد دو بار دروازه خالد عیسی را باز کند و این در شرایطی بود که مهدی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو بار دیگر هم دروازه امارات را باز کرده بود و حالا با دو گل امشبش نشان داد که نشانی چهارچوب فلزی امارات را به خوبی می‌شناسد.

اکنون در دوران بازیگری مهدی طارمی در تیم ملی ایران، او با زدن ۴ گل به تیم ملی امارات بیشتر از هر تیم دیگری موفق شده که دروازه این تیم را باز کند و البته در این آمار قرقیزستان نیز همسایه امارات است.

1982414

او در دوره ۲۰۱۹ نیز سه بار برای تیم ملی کشورمان موفق به گلزنی شد و حالا با احتساب این دو گل با ۵ گل زده در جام ملت‌های آسیا برابر با علی کریمی و علی جباری قرار می‌گیرد.

همچنین لازم به ذکر است در میان دیدارهای دو تیم ایران و امارات، کریم باقری با سه گل زده بیشتر از هر بازیکن دیگری دروازه امارات را باز کرده بود که حالا این رکورد در اختیار مهدی طارمی با چهار گل زده خواهد بود.

دیدگاه‌ها