کد خبر : 1996937 | 03 بهمن 1402 ساعت 23:07 | 19.8K بازدید | 6 دیدگاه

صعود سخت کامرون با درخشش رقیب اونانا!

کامرون با درخشش فابریس اوندوآ ۳-۲ گامبیا را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

صعود سخت کامرون با درخشش رقیب اونانا!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز جام ملت‌های آفریقا کامرون به مصاف گامبیا رفت. آنها برای صعود به مرحله حذفی به سه امتیاز این بازی مهم نیاز داشتند و در صورت عدم پیروزی از جام ملت‌های آفریقا کنار می‌رفتند.

ریگوبرت سانگ، برای این دیدار مهم، آندره اونانا را بر روی نیمکت قرار و ترجیح داد که از فابریس اوندوآ در درون دروازه تیمش استفاده کند. اونانا در حالی که به دلیل دیر اضافه شدن به اردوی تیم ملی، بازی اول تیمش را از دست داد، در بازی دوم برابر عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتوانست هیچ سیو موفقی داشته باشد.

1982381

همین باعث شد که سرمربی تیم در دیدار مهم امروز دروازه‌بان یونایتد را بر روی نیمکت قرار دهد و از سنگربان دومش استفاده کند. نیمه اول بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید و یک نیمه دوم طوفانی آغاز شد.

در دقیقه ۵۶ اکامبی کامرون را پیش انداخت و در این بین دروازه‌بان تیم نیز با چند سیو زیبا مانع از به گل رسیدن گامبیا شد. بالاخره گامبیا توانست در دقایق ۷۲ و ۸۵ دو بار گلزنی کند و کامرون را در آستانه حذف قرار دهد.

1982380

کامرونی‌ها اما خیلی زود به بازی برگشتند. دو دقیقه پس از گل دوم حریف، آنها با گل به‌خودی گومز بازی را مساوی کردند. در همین حین که گامبیا برای به‌دست آوردن برتری حمله می‌کرد چندبار دروازه کامرون را مورد تهدید قرار داد اما باز هم اوندوآ اجازه گلزنی را به آنها نداد.

در نهایت در دقیقه ۲+۹۰ کامرون با گل کریستوفر ووه، بازی را ۳-۲ کرد و با به‌دست آوردن سه امتیاز بازی صعودش به دور بعد را قطعی کرد. اوندوآ با ۵ سیو موفق و نمره ۷.۵ از فوتموب یکی از برترین بازیکنان زمین بود و اکنون مشخص نیست که سرمربی تیم در دور حذفی از کدام دروازه‌بان استفاده خواهد کرد.

1982382

دیدگاه‌ها