کد خبر : 1996958 | 04 بهمن 1402 ساعت 07:14 | 61.1K بازدید | 12 دیدگاه

دل طارمی برای این اتفاق تنگ شده بود؛

بغض طارمی پس از 133 روز ترکید (عکس)

ستاره خط حمله تیم ملی ایران پس از مدت‌ها توانست دو گل در یک مسابقه به ثمر رساند.

بغض طارمی پس از 133 روز ترکید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از اینکه در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بورکینافاسو موفق به گلزنی شد، در مسابقه دوستانه برابر اندونزی و دو بازی ابتدایی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با فلسطین و هنگ‌کنگ نتوانسته بود چنین کاری انجام بدهد، اما این روند شب گذشته به پایان رسید و توانست هر دو گل برتری ایران به امارات را بزند.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی توانست پس از سه مسابقه ناکامی و 18 روز گل نزدن، این کار را مقابل امارات انجام بدهد که مدت‌ها از زدن دو گل برای او در یک بازی گذشته بود ولی توانست در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا این کار را انجام بدهد و ستاره ایران در این رقابت باشد.

1982415

مهدی طارمی آخرین بار در روز 21 شهریور 1402 در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل تیم آنگولا در ورزشگاه آزادی توانسته بود دو گل به ثمر رساند که پس از 133 روز دوباره با لباس ایران توانست به این مهم دست پیدا کند و برابر امارات دبل کند.

این ستاره ایران پیش از آن هم در تورنمنت کافا مقابل افغانستان و قرقیزستان هت‌تریک کرده و قبل‌تر از آن هم در دیدار هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل گذشته لیگ برتر پرتغال با پیراهن پورتو چهار گل زده بود و امیدوار است همراه با تیم ملی نیز به این مهم برسد.

دیدگاه‌ها