کد خبر : 1996963 | 04 بهمن 1402 ساعت 05:28 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم تیم رها نشود؛

اكبرپور: هدف ما حفظ شخصيت استقلال ملاثانی است

سرمربی جدید استقلال ملاثانی امیدوار است این تیم را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند.

اكبرپور: هدف ما حفظ شخصيت استقلال ملاثانی است

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش اکبرپور که روز گذشته رسما به‌عنوان سرمربی استقلال ملاثانی انتخاب شد، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره حضورش در این تیم گفت: خدا را شكر از امروز كارمان را شروع كرديم. روز اول هست و خوشحالم كه اينجا هستم. اميدوارم بتوانم كمك كنم به استقلال ملاثاني و پايان فصل رتبه پنجم ششم را كسب كنيم.

او در خصوص شرایط مالی این باشگاه توضیح داد: از لحاظ مالي خيلي پيگيري نكردم و انشالله اين استان كه پولدار هست به ورزش و اين تيم رسيدگي كنند. تعداد تيم‌هاي استان خوزستان كم است و انشالله كمك كنند. استان خوزستان فوتبال خيز هست و به بخش خصوصي نيز كمك شود. جوانان را بايد به كمك مسئولين به ورزش سوق بدهيم و اتفاقات خوب رقم بزنند و نيم فصل دوم نيز موفق باشيم.

1945074

اکبرپور با اشاره به شرایط استقلال ملاثانی ادامه داد: ٩٥ ٪؜ تيم استقلال ملاثاني بومي هستند و انشالله تيم رها نشود. اميدوارم استاندار هم به اين كمك كنند و انشالله اتفاقات خوبي رقم بخورد. قطعا به نفرات كادر فني اضافه خواهد شد و ظرف ٤-٣ روز اينده بازيكن خواهيم گرفت. وقت زيادي نداريم و از امروز شروع كرديم و هفته آينده بازي داريم و انشالله به اهداف تاكتيكي خودمان برسيم.

لازم به ذکر است که هدایت استقلال ملاثانی در نیم فصل اول بر عهده میثم سلیمانی بود و رقابت‌های دور رفت را در رتبه یازدهم جدول به پایان رساند.

دیدگاه‌ها