کد خبر : 1996976 | 04 بهمن 1402 ساعت 01:57 | 17K بازدید | 9 دیدگاه

در شب نیمکت‌نشینی محرز: الجزایر حذف شد!

الجزایر با شکست ۱-۰ مقابل موریتانی و قرار گرفتن در قعر جدول، از صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های آفریقا بازماند.

در شب نیمکت‌نشینی محرز: الجزایر حذف شد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب آخرین شانس الجزایر برای صعود به مرحله حذفی بود. آنها در بازی ابتدایی‌شان برابر آنگولا به تساوی ۱-۱ رسیدند و سپس در دیدار دوم، مقابل بورکینافاسو با نتیجه ۲-۲ متوقف شدند.

در بازی امشب برابر موریتانی، جمال بلماضی، سرمربی الجزایر، ریاض محرز، ستاره سابق منچستر سیتی و فعلی الاهلی عربستان را به دلیل نمایش‌های ضعیف در بازی‌های اخیر بر روی نیمکت قرار داد و این بازی را از همان ابتدا با یک حاشیه آغاز کرد.

الجزایر با اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشت اما در دقیقه ۳۷ دروازه‌اش را بازشده دید. یالی دلاهی با شوتی از مرکز محوطه جریمه موفق شد تیمش را به برتری برساند.

1982450

الجزایر در ادامه نیز ابتکار عمل را به دست گرفت و چندین موقعیت هم داشت. حتی ریاض محرز نیز از ابتدای نیمه دوم به بازی آمد، اما نتوانست مانع از باخت تیمش شود. در نهایت بازی با همان نتیجه ۱-۰ به پایان رسید. آنگولا در رده اول قرار گرفت و بورکینافاسو نیز دوم شد. موریتانی هم با برد امشب با ۳ امتیاز در رده سوم ایستاد.

اما الجزایر، قهرمان سال ۲۰۱۹ جام ملت‌های آفریقا، برای دومین بار پیاپی، در دور گروهی جام کنار رفت تا ناکامی‌های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها