کد خبر : 1996996 | 04 بهمن 1402 ساعت 11:39 | 42.4K بازدید | 28 دیدگاه

عذرخواهی مدافع امارات پس از شکست برابر ایران

مدافع تیم ملی امارات با عذرخواهی از هواداران، مسئولیت دو گل دریافتی برابر ایران را برعهده گرفت.

عذرخواهی مدافع امارات پس از شکست برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد امارات عبور کرده و مقتدرانه با 9 امتیاز، به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها شود.

خالد الظنحانی، مدافع تیم ملی فوتبال امارات، بابت اشتباهات فردی که در رقم خوردن این نتیجه و شکست برابر ایران انجام داده بود، از هواداران تیم ملی این کشور عذرخواهی کرد.

الظنحانی در مصاحبه خود با شبکه ورزشی ابوظبی گفت: مسئولیت دو اشتباهی که در جریان بازی رخ داد بر عهده من است. همبازیانم کوتاهی نکردند و تک تک آنها کوشا بودند. این اشتباهات در آینده تکرار نمی‌شود. اشتباهات بخشی از فوتبال است.

1982465

وی افزود: از هوادارانی که در تمام طول بازی به تشویق ما ادامه دادند تشکر می‌کنم، در بازی برابر ایران، در مقاطعی توانستیم با بازیکنان ایران تقابل داشته و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کنیم. به هواداران قول می‌دهیم در بازی‌های آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. روند کسب نتایج نیز بهتر خواهد شد.

شایان ذکر است که تیم ملی امارات با وجود شکست مقابل ایران، به دور دوم جام ملت‌های آسیا راه یافت و امتیاز خود را در رده دوم گروه سوم به 4 امتیاز رساند.

دیدگاه‌ها