کد خبر : 1997000 | 04 بهمن 1402 ساعت 11:50 | 46.5K بازدید | 40 دیدگاه

احتمال نیمکت‌نشینی دیویس

مذاکره با رئال کار دست ستاره بایرن داد!

توماس توخل احتمال اینکه آلفونسو دیویس در بازی‌های بعدی بایرن به نیمکت تبعید شود را رد نکرد.

مذاکره با رئال کار دست ستاره بایرن داد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از چند ماه قبل شرایط دیویس را زیر نظر داشت و امیدوار بود که بتواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به خدمت بگیرد. 

1965545

منابع نزدیک به او خبر داده بودند که خودش هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال دارد و حتی مدیر برنامه‌هایش مذاکراتی را هم در این زمینه انجام داده است تا بتواند هرچه زودتر مقدمات حضور او در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده را فراهم کند. 

این در حالی است که مدیران بایرن مشتاق امضای قرارداد جدید با این ستاره کانادایی هستند و تصمیمی برای فروش او ندارند، اما به نظر می‌رسد که عملکرد او در چند هفته اخیر به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت آنها شده است. 

1982470

توماس توخل که در نشست خبری بازی عقب‌افتاده با یونیون برلین شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت دیویس گفت: «فونزی پسر بسیار خوب و حساسی است و به همین دلیل این شرایط مبهم تا حدی او را تحت تاثیر قرار داده است. او در یک مقطع طولانی مدت بازی‌های بسیار خوبی انجام داد ولی حالا شاید کمی اعتماد به نفس همیشگی را ندارد. او به لطف سرعت خود می‌تواند در سمت چپ تفاوت ایجاد کند. ما در حال کار روی این هستیم که مطمئن شویم او از این وضعیت خارج شود. او در بازی بدون توپ عالی است و قدم بعدی می‌تواند تقویت تکل‌هایش باشد. ما از پتانسیل او باخبریم و اینکه او پسر خوبی است.»

توخل در مورد احتمال نیمکت‌نشینی دیویس گفت: «البته، چون در بایرن رقابت وجود دارد. اما فقط به این دلیل که کسی روی نیمکت است، به این معنا نیست که ما به او اعتماد نداریم. در حال حاضر فونزی همه بازی‌ها را انجام داده است و رقابت برای او نیز وجود دارد. اما حتی اگر او فیکس نباشد، به این معنی نیست که ما به او اعتماد نداریم.»

دیدگاه‌ها