کد خبر : 1997040 | 04 بهمن 1402 ساعت 15:50 | 274.3K بازدید | 143 دیدگاه

جام ملت‌ها برای بازیکن ارزشمند تمام شد؛

خبری که تیم ملی را به چالش کشید!

با اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی در قطر مصدومیت طولانی‌مدت صادق محرمی قطعی است و امیر قلعه‌نویی نمی‌تواند این بازیکن ارزشمند و راهگشا را در ادامه مسابقات جام ملت‌های آسیا در اختیار داشته باشد.

خبری که تیم ملی را به چالش کشید!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقایق پایانی نیمه اول دیدار برابر امارات بود که بار دیگر صادق محرمی یکی از همان حرکت‌های معروف پا به توپش را آغاز کرد. حرکت‌هایی مارپیچی که در پرسپولیس با آنها آشنا شدیم و حالا این بازیکن به واسطه توانایی‌هایی که دارد، سال‌ها توانسته در تیم اول فوتبال کرواسی دوام و ثبات داشته باشد.

چند ثانیه پس از برخورد زانوی چپ محرمی به پای بازیکن امارات با فریادهایی که این بازیکن سر می‌داد، نگرانی در دل کادر فنی و علاقه‌مندان به تیم ملی بالا گرفت و وقتی مهدی طارمی با حرکات دست خود به امیر قلعه‌نویی و دستیارانش اعلام کرد محرمی دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و باید تعویض شود، این نگرانی تشدید شد.

از همان لحظات بود که تصور مصدومیت شدید رباط صلیبی در ذهن کادر فنی و فوتبالدوستان ایرانی شکل گرفت و حالا با خبری که بخش رسانه تیم ملی منتشر کرد، مشخص شد که این بازیکن حضور در جام ملت‌ها را از دست داده است.

امروز صادق محرمی مدافع راست دیناموزاگرب آزمایش MRI داد تا پزشکان به صورت دقیق و علمی درباره میزان مصدومیت و مدت دوری او از فوتبال نظر بدهند، اما وضعیت اصلا خوش‌بینانه نیست و فعلا فقط اتمام جام ملت‌ها برای صادق محرمی به صورت رسمی اعلام شده است.

1982516

صادق محرمی پس از جام جهانی 2018 بود که به اردوهای تیم ملی فراخوانده شد و طی این مدت عضوی جدا ناپذیر از اردوهای تیم ملی بوده و در مقدماتی جام جهانی 2022 سبک بازی او بود که سبب شد دراگان اسکوچیچ حتی قید دعوت رامین رضائیان را هم بزند.

نکته قابل توجه درباره صادق محرمی سبک بازی کاملا متفاوت او با رضائیان است. او به عنوان مدافعی پا به توپ، سریع و رونده در فوتبال ایران شناخته می‌شود که با حرکت‌های ترکیبی‌ و سریعی که با بازیکن‌های کناری‌اش در حین حرکت انجام می‌دهد، می‌تواند هر خط دفاعی‌ای را آزار بدهد و به دلیل همین قابلیت‌ها بود که امیر قلعه‌نویی برای اینکه تیمش در مقابل امارات در حملات فوتبال مالکانه و هجومی بهتری ارائه بدهد، از محرمی به جای رضائیان در ترکیب اصلی استفاده کرد.

حالا اما این گزینه پراهمیت و ارزشمندی که امیر قلعه‌نویی در دسترس داشت، با یک برخورد تلخ و دلخراش از دسترسش خارج شده و کادر فنی تیم ملی باید روی رامین رضائیان تمرکز کند و تفکرات هجومی و دفاعی به شکل متفاوتی سازماندهی شود. 

این خبری تلخ و نگران‌کننده برای کادر فنی تیم ملی در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست و آنها چاره‌ای جز پذیرش این خسران بزرگ و پیدا کردن راهکار مناسب در ادامه رقابت‌ها برای آن ندارند.

دیدگاه‌ها