کد خبر : 1997117 | 04 بهمن 1402 ساعت 19:58 | 7.1K بازدید | 11 دیدگاه

آنها قوی‌تر هستند و ما روی دفاع کار می‌کنیم؛

سرمربی تایلند: آماده تقابل با عربستانیم

سرمربی تیم ملی تایلند می‌گوید این تیم در دیدار برابر عربستان در وهله اول روی دفاع تمرکز خواهد داشت.

سرمربی تایلند: آماده تقابل با عربستانیم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی تایلند که با 4 امتیاز در رده دوم گروه F جام ملت‌های آسیا قرار دارد، فردا در دور آخر برابر عربستان قرار خواهد گرفت.

ماساتادا ایشی، سرمربی ژاپنی تایلند، امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: انتظارات از هر دو تیم بالا خواهد بود. تیم عربستان قوی‌تر است و ما روی دفاع قوی و در عین حال ایجاد موقعیت‌های گلزنی کار خواهیم کرد.

وی افزود: تیم ملی عربستان عملکرد خوبی دارد و از سطح دفاعی قوی برخوردار است اما ما برای سناریوهای مختلف آماده هستیم.

سرمربی تایلند در خصوص مدت حضورش در این تیم عنوان کرد: کمتر از یک ماه است که هدایت تیم ملی تایلند را بر عهده گرفته‌ام اما دیدم بازیکنان با انگیزه و فداکار هستند و ما به این علاقه و تمرکز نیاز داریم تا به اهداف‌مان برسیم.

وی در پایان  در مورد حمایت هواداران تیم ملی تایلند صحبت کرد و گفت: کل سیستم باید همکاری داشته باشد تا تیم ما موفق ظاهر شود.

سوفانان بوریرات، بازیکن تیم ملی تایلند نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما می‌دانیم که تیم عربستان قوی است و بهترین تیم در گروه محسوب می‌شود. ما به خوبی برای این آماده شدیم.

وی در خصوص بازیکنان تیم ملی عربستان گفت: بازیکنان زیادی هستند که باید در بازی به آنها توجه کنیم به خصوص بازیکنان خط میانی و هجومی که باید روی آنها تمرکز کنیم.

دیدگاه‌ها