کد خبر : 1997128 | 04 بهمن 1402 ساعت 20:50 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

یونایتدها نمی‌خواهند این ستاره را از دست بدهند!

منچستریونایتد به دنبال بستن قرارداد بلندمدت جدید با اسکات مک تامینی است.

یونایتدها نمی‌خواهند این ستاره را از دست بدهند!

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره اسکاتلندی مدت‌هاست که مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار دارد، وستهم به عنوان مثال مدتی طولانی است که او را زیر نظر دارد و با شیاطین سرخ در مورد او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته مذاکره کرد. با این حال، او هرگز باشگاه را ترک نکرد و در این فصل از معدود ستاره‌های درخشان یونایتدها بوده و در 18 بازی لیگ برتر 5 گل به ثمر رسانده است؛ آن هم در حالی که 12 بازی از 18 بازی او در این فصل در لیگ به عنوان بازیکن تعویضی بوده است.

طبق گزارش سان، مک تامینی تن هاخ را تحت تاثیر جدی قرار داده و اکنون کلید برنامه‌های سرمربی هلندی برای آینده باشگاه است و یونایتد علاقه دارد قرارداد او را به مدت 12 ماه تمدید کند. مک تامینی از اولین بازی خود برای یونایتد که به تازگی در پایان فصل 17-2016، در مجموع 233 بازی برای یونایتد انجام داده است. او بارها از ژوزه مورینیو یه عنوان یکی از بهترین مربیانی که تا در یونایتد داشته، نام برده است.

1982660

از علاقه خود مک تامینی به تمدید اطلاعاتی در دست نیست، اما گفته می‌شود که او و هری مگوایر، اکنون بعد از اینکه اعتماد تن هاخ را مجدد به دست آورده‌اند، احتمالا دوست دارند به کار خود در یونایتد ادامه دهند. به گفته سان، سر جیم راتکلیف هم مشتاق سرمایه گذاری روی بازیکنان بریتانیایی است.

دیدگاه‌ها