کد خبر : 1997142 | 04 بهمن 1402 ساعت 21:51 | 35.6K بازدید | 4 دیدگاه

حفظ نفرات مشتری‌دار در پیکان

تیم بازیکن‌ساز لیگ: تا اطلاع ثانوی فروش نداریم!

مدیران پیکان تصمیم گرفته‌اند در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان هیچ کدام از بازیکنان خود را از دست ندهند.

تیم بازیکن‌ساز لیگ: تا اطلاع ثانوی فروش نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران همواره به عنوان باشگاهی بازیکن‌ساز در فوتبال ایران مطرح بوده و در سال‌های اخیر شاهد فعالیت ویژه این باشگاه در این عرصه بوده‌ایم.

پیکانی‌ها بازیکنان زیادی را در طی سال‌‌های قبل پرورش دادند و قبل از پایان قرارداد آنها را به باشگاه‌های دیگر فروختند و از این راه به درآمدزایی پرداختند. معمولا پیکان در هر پنجره نقل و انتقالات چند سال اخیر حداقل یک بازیکن خود را با دریافت مبلغی از باشگاه‌های دیگر فروخته است.

در پنجره نقل و انتقالات زمستان هم برخی بازیکنان پیشنهادهایی برای حضور در تیم‌های دیگر دریافت کرده‌اند. بازیکنانی نظیر غلامرضا ثابت‌ایمانی، سامان نریمان‌جهان، منصور باقری و... پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر دارند و برخی تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب آنها شده‌اند، اما تا این لحظه باشگاه پیکان هیچ برنامه‌ای برای فروش این نفرات ندارد.

با مخالفت رضا عنایتی سرمربی پیکان و با توجه به شرایط حساس این تیم برای نیم فصل دوم در جدول لیگ برتر، پیکانی‌ها به باشگاه‌های خواهان نفرات خود جواب منفی دادند و اعلام کرده‌اند اجازه هیچ بازیکنی را که مد نظر عنایتی است نخواهند داد. البته عنایتی برخی بازیکنان پیکان را شخصا در لیست مازاد گذاشت و از جمع خودروسازان جدا شدند اما بازیکنانی که سرمربی به آنها اعلام نیاز کرده، با مخالفت باشگاه برای جدایی مواجه شده‌اند.

اگرچه نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر هنوز به طور رسمی شروع نشده، اما پیکانی‌ها تصمیم‌شان فعلا حفظ بازیکنان است و بعید است در روزهای آینده نیز از این موضع کوتاه بیایند.

گفتنی است؛ پیکان نیم فصل اول لیگ را با 11 امتیاز و رتبه سیزدهم به پایان رساند؛ خودروسازان خطر سقوط را احساس می‌کنند و به همین خاطر علاقه‌ای به تضعیف تیم خود با فروش بازیکنان ندارند.

دیدگاه‌ها