کد خبر : 1997158 | 04 بهمن 1402 ساعت 23:09 | 22.6K بازدید | 8 دیدگاه

توهین به دروازه‌بان میلان 4 نفر را مادام‌العمر محروم کرد!

اودینزه اعلام کرده است که چهار هوادار را که در بازی آخر هفته به مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، توهین نژادی کرده بودند، شناسایی و محروم کرده است.

توهین به دروازه‌بان میلان 4 نفر را مادام‌العمر محروم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول بازی میلان و اودینزه در سری آ عصر شنبه به میزبانی تیم اودینزه، مانیان و هم تیمی‌هایش پس از اینکه دروازه‌بان فرانسوی مورد آزار نژادپرستانه گروهی از هواداران میزبان در پشت دروازه‌اش قرار گرفت، از زمین ورزشگاه بلوانرژی خارج شدند و البته بعدتر با اصرار مقامات بازی دوباره برای ادامه دیدار به زمین برگشتند. اتفاقی که جهان فوتبال را مجددا در شوک فرو برد. با وجود اینکه آن مسئله اتفاق جدیدی در فوتبال اروپا و به خصوص ایتالیا نیست، اما توهینی به این ابعاد مدت‌ها بود که در فوتبال ایتالیا رخ نداده بود.

1982703

اودینزه باید بازی بعدی سری A خود را به عنوان مجازات این حادثه پشت درهای بسته برگزار کند و قول داده است که به مقامات کمک کند تا هواداران مسئول این توهین نژادپرستانه شناسایی و مجازات شوند. همانطور که امروز تایید شد، اودینزه چهار هوادار دیگر را که در نیمه اول دیدار با میلان در دوربین‌های مدار بسته در حال اهانت شانسایی شدند را جریمه کرده است. هر چهار هوادار مادام العمر از حضور در ورزشگاه اودینزه محروم شده‌اند و همچنین باشگاه در کنار مقامات ایتالیایی به تحقیقات و شناسایی بیشتر ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها