کد خبر : 1997181 | 05 بهمن 1402 ساعت 05:15 | 20.4K بازدید | 12 دیدگاه

با مانچینی قهرمانی می‌خواهیم؛

دروازه‌بان عربستان: از بازیکنان قرقیزستان ترسیدیم!

دروازه‌بان تیم ملی عربستان می‌گوید رویارویی با تایلند برای آنها بسیار مهم است و آنها به دنبال کسب امتیاز کامل در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا هستند.

دروازه‌بان عربستان: از بازیکنان قرقیزستان ترسیدیم!

به گزارش ورزش سه، راغد النجار، دروازه‌بان تیم ملی عربستان، در آستانه تقابل با تایلند در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گفت: ما برای رویارویی با تایلند آماده‌ایم. بازی مهمی برای ماست و باید هوشمندانه و به شکلی متمایز وارد مسابقه شویم. ما مصمم هستیم که صدرنشینی در گروه را حفظ کنیم.

وی با اشاره به تقابل با قرقیزستان ادامه داد: در هر مسابقه اتفاقات مختلفی صورت می‌گیرد. در بازی آخر، اخراج و دخالت‌های خشونت آمیز برخی از بازیکنان تیم ملی قرقیزستان باعث ترس برخی بازیکنان شد، اما به مهم‌ترین هدف‌مان رسیدیم و آن هم این بود که سه امتیاز را کسب کنیم.

النجار در خصوص جو اردوی عربستان گفت: این نتایج مثبت، جو خاصی را برای ما ایجاد کرده است. از زمان حضور مانچینی اهداف مشخصی داشتیم و از جمله اهداف رسیدن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا است. انشاالله مردم عربستان را شاد کرده و به وجد خواهیم آورد و تیم را بعد از مدت‌ها به قهرمانی خواهیم رساند.

دروازه‌بان عربستان در پایان صحبت‌های خود را در مورد مرحله یک هشتم نهایی صحبت کرد و گفت: همه تیم‌ها برای این مرحله آماده هستند. تیم‌هایی در شرایط مختلفی قرار دارند و طبیعتاً موضوع را بررسی می‌کنیم و مناسب‌ترین روش را برای قهرمانی تیم عربستان انتخاب می‌کنیم.

دیدگاه‌ها