کد خبر : 1997212 | 05 بهمن 1402 ساعت 11:04 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانستیم بازی سختی داریم، تبریک ویژه به بازیکنانم

پیمان اکبری از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل مس رفسنجان تمجید کرد.

می‌دانستیم بازی سختی داریم، تبریک ویژه به بازیکنانم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از این دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران پیکان سه بر صفر مس را در رفسنجان شکست داد.

پیمان اکبری بعد از این برد شیرین تیمش گفت: "به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم بابت بازی خوبی که به نمایش گذاشتند. به بازیکنان خودمان هم تبریک ویژه‌ای می‌گویم بابت سه امتیاز کامل بازی. می‌دانستیم واقعا مسابقه سختی داریم. چون تیم مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است شاید در جدول در جایگاه نهم، دهم قرار دارد ولی تیم باتجربه‌ای است و چند بازیکن خوب در اختیار دارد که سال‌ها در لیگ بازی کرده‌اند و به راحتی نمی‌شود از تیم مس گذشت.

امروز یک برنامه خیلی خوب در بحث آنالیز نسبت به تیم مس داشتیم که بازیکنان پیکان به نحو احسنت انجام دادند و بازیکنانی که بیرون زمین بودند. یک تیم چهارده نفر است و بازیکنانی که از بیرون وارد زمین شدند توانستند به‌طور احسنت به پیکان کمک کنند. برای تیم رفسنجان آرزوی موفقیت می‌کنم و این بازی هم مثل تمام بازی‌ها تمام شده است و انشالله می‌رویم که تمرکزمان را برای دیدار بعدی بگذاریم."

اکبری در پایان گفت: "حدودا از هفده بازیکن 15 بازیکن پیکان جدید هستند و از باشگاه‌های مختلف جذب کردیم حتی از باشگاه‌هایی که از دهم به پایین جدول بودند، جذب کردیم. در نیم فصل اول زمان کافی برای هماهنک کردن این بازیکنان نداشتیم. مشکل تیم را می‌دانستیم هر چه به جلوتر رفتیم، هماهنگ‌تر شدیم. یک‌دست و هم دل‌تر شدیم و شرایط بهتر شده است و اکنون خدا رو شکر آنچه را که می‌خواهیم داخل زمین پیاده می‌کنند."

دیدگاه‌ها