کد خبر : 1997227 | 05 بهمن 1402 ساعت 12:30 | 27.3K بازدید | 17 دیدگاه

خربین گل زد، عمر سوما از خداحافظی پشیمان شد!

عمر السوما تصمیمش برای بازنشستگی را پس گرفت!

خربین گل زد، عمر سوما از خداحافظی پشیمان شد!

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما ستاره تیم ملی سوریه پس از کنار گذاشته شدن از لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا از فوتبال ملی خداحافظی کرد اما پس از گل عمر خربین و صعود این تیم به مرحله حذفی از تصمیم خود منصر شد!

عمر السوما در گفت‌وگو با یگ برنامه تلویزیونی قطر گفت: تصمیمی که برای بازنشستگی از فوتبال گرفته بودم را پس می‌‌گیرم، اتفاقی که افتاد یک واکنش بود به عدم دعوتم به تیم ملی، خیلی دوست داشتم در شادی مردمم شریک باشم و هیچ مسابقه‌ای را برای کشورم دریغ نمی‌کنم، در صورتی‌که مجدد دعوت شوم در اختیار تیم هستم.

وی افزود: با تصمیمی که برای حذفم گرفتم اشتباه کردم، به نظر هکتور کوپر احترام می‌گذارم. گل عمر خربین باعث شد همه چیز را فراموش کنم.

او در ادامه با تقدیر از بازیکنان سوریه گفت از بازیکنان تشکر می‌کنم که هرچه داشتند گذاشتند و تلاش فوق‌العاده‌ای انجام دادند، فکر می‌کنم هکتور کوپر ایران را آنالیز می‌‌کند و ترسی مقابل آنها نخواهیم داشت.

السومه در پایان خاطرنشان کرد: بعد از صعودی که داشتیم فشارها از روی تیم ما برداشته شد و آنها با آرامش بیشتری مقابل ایران به میدان می‌روند، به آنها توصیه می‌کنم از بازی لذت ببرد، بازیکنان سوریه می‌توانند پیروزی بزرگی به دست آوردند.

تیم سوریه روز سه‌شنبه در پایان مرحله گروهی در جام ملت‌های آسیا در قطر با نتیجه یک بر صفر هند را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، آنها با 4 امتیاز یکی از بهترین تیم‌های سوم شد که از گروه دوم صعود کرد و تیم ملی استرالیا با 7 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم ملی ازبکستان با 5 امتیاز تیم دوم گروه صعود کرد.

دیدگاه‌ها