کد خبر : 1997237 | 05 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 20K بازدید | 41 دیدگاه

پروازی سریع از آبیجان

معجزه بیلبائو: قاتل بارسا به موقع رسید!

اینیاکی ویلیامز بعد از حذف غنا به سرعت با تلاش باشگاه اتلتیک بیلبائو و پروازی اختصاصی ابتدا به پاریس رفت و سپس توانست به موقع به بیلبائو برسد تا برای بازی با بارسا آماده شود.

معجزه بیلبائو: قاتل بارسا به موقع رسید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا خوشحال بود که بیلبائو اینیاکی ویلیامز را به دلیل حضورش در تیم ملی غنا به همراه نخواهد داشت اما با حذف غیرمنتظره غنا از جام ملت‌های آفریقا در ساحل عاج، اینیاکی مجوز بازگشت سریع به اسپانیا را گرفت و بامداد دیروز به بیلبائو رسید.

1982820

اینیاکی کار برابر بارسا را از روی نیمکت شروع کرد ولی در نیمه دوم به زمین رفت و ورق را به سود تیمش عوض کرد. اسطوره بیلبائو در دقیقه 105 +2 گل سوم بیلبائو را به بارسا زد تا بارسا در یک قدمی حذف از کوپا دل ری قرار بگید. برادر او نیز در دقیقه پایانی گل چهارم را زد تا حدف بارسا قطعی شود.

1982819

اینیاکی در پایان بازی گفت: «در بهترین رویاهایم نیز چنین چیزی را نمی‌دیدم. همه چیز به کامل‌ترین شکل خودش پیش رفت. دیروز فکر نمی‌کردم به این بازی برسم و تشکر می‌کنم از باشگاه که همه چیز را فراهم کرد تا بتوانم زود برگردم. فکر می‌کنم پرواز طولانی و تلاش باشگاه ارزشش را داشت. 

هواداران بی‌نظیر بودند و مثل همیشه بهترین حمایت را داشتند. انگار تقدیر اینگونه بود که من به بازی برسم و باعث صعود تیمم شوم. البته درست است که گل برتری را من زدم، ولی پیروزی با تلاش تیمی محقق شد. در واقع من فقط کار را تمام کردم.»

دیدگاه‌ها