کد خبر : 1997310 | 05 بهمن 1402 ساعت 19:44 | 101.2K بازدید | 14 دیدگاه

گل لی کانگ این به اسمش ثبت نشد

زیباترین گل جام گل به خودی شد!

ضربه ایستگاهی دیدنی لی کانگ این، مدافع کره جنوبی، در بازی مقابل مالزی به دلیل دخالت دروازه‌بان حریف به عنوان گل به خودی ثبت شد.

زیباترین گل جام گل به خودی شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با هدایت یورگن کلینزمن در سومین دیدار مقابل مالزی در گروه E جام ملت‌های آسیا 2023 قطر به نتیجه عجیب تساوی 3-3 دست پیدا کرد.

با این تساوی، کره با یک برد و 2 تساوی در رده دوم گروه E قرار گرفت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم اول گروه F که هنوز رده بندی آن مشخص نشده، خواهد رفت.

این بازی با برتری 2-1 مقابل مالزی دنبال می‌شد که کره جنوبی در دقیقه 83 به گل رسید. در دقیقه 38 نیمه دوم، لی کانگ این با ضربه مستقیم پای چپ از روی یک ضربه ایستگاهی، گل تساوی دراماتیک را به ثمر رساند.

اما به دلیل دخالت دروازه‌بان حریف، این گل به عنوان گل به خودی ثبت شد. ضربه ایستگاهی لی کانگ این به سمت دروازه رفت، اما ابتدا به تیر دروازه برخورد کرد و سپس به دست دروازه‌بان، پس گل به نام احمد محمد ثبت شد.

پس از دو گل در بازی مقابل بحرین، لی کانگ این سومین گل خود را به ثمر رساند، اما رکورد گلزنی او به دلیل دخالت دروازه‌بان حریف ثبت نشد. در عوض، او در این بازی یک پاس گل برای جونگ وو یونگ ارسال کرد.

دیدگاه‌ها