کد خبر : 1997319 | 06 بهمن 1402 ساعت 03:00 | 19.1K بازدید | 26 دیدگاه

روز عجیب کره جنوبی تحت هدایت کلینزمن

مالزی علیه پپ: ۱۹ درصد مالکیت توپ و ۳ گل زده!

مالزی در جدال با کره جنوبی میزان درصد مالکیت توپش ۱۹ درصد است.

مالزی علیه پپ: ۱۹ درصد مالکیت توپ و ۳ گل زده!

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دور مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در گروه پنجم مسابقات، تیم ملی کره جنوبی در جریان آخرین دیدار گروهی خود اتفاقات بسیار عجیبی را تجربه کرد.

شاگردان کلینزمن در شرایط آغازین تیم دوم گروه بودند و به مصاف عربستان یا تایلند می‌رفتند اما در پایان ۴۵ دقیقه نخست با توجه به پیروزی آنها در مقابل مالزی و همچنین پیروزی بحرین در بازی همزمان مقابل اردن، این تیم به عنوان تیم صدرنشین به ژاپن برخورد می‌کرد.

در آغاز نیمه دوم بازی بود که کره دو گل از مالزی دریافت کرد و شرایط صعود دستخوش تغییرات شد و آنها به عنوان تیم سوم گروه خودشان را برای جدال با قطر یا عراق آماده می‌کردند.

1982968

تیم ملی کره جنوبی تمام توان خود را به کار گرفته در این بازی شکست نخورد و به بازی با نتیجه ۳ بر ۲ برگشت اما گلی که در دقیقه ۱۵+۹۰ دریافت کرد باعث شد تا در آخر هم این تیم به جای برخورد با ژاپن، به مصاف صدرنشین گروه ششم برود.

شاگردان کلینزمن در شرایطی سه گل از مالزی دریافت کردند که میزان درصد مالکیت توپ مالزی ۱۹ درصد بوده و این کمترین میزان مالکیت یک تیم در تاریخ جام ملت‌های آسیا است که توانسته در جریان بازی ۳ گل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها