کد خبر : 1997322 | 05 بهمن 1402 ساعت 20:28 | 77.8K بازدید | 51 دیدگاه

بعد از امشب برای قهرمانی کره دعا می‌کنم!

کیم پانگ گون، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال مالزی، که با تیم ملی فوتبال این کشور مقابل تیم وطنش به نتیجه 3-3 دست یافت از نتیجه تیم تحت هدایتش ابراز خوشحالی کرد اما گفت بعد از این مرحله به حمایت از کره جنوبی خواهد پرداخت.

بعد از امشب برای قهرمانی کره دعا می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مالزی با هدایت کیم پانگ گون سرمربی اهل کره جنوبی در سومین بازی گروه E جام ملت‌‌های آسیا 2023 که در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره برگزار شد، مقابل کره، تیمی که دست برتر را در این بازی داشت، به تساوی 3 بر 3 دست یافت. مالزی که در رده 130 رنکینگ فیفا قرار دارد، انتظار می‌رفت در برابر کره جنوبی که بیست و سوم دنیاست شکست سختی بخورد، اما با یک دفاع پرفشار و ضدحمله‌های باکیفیت در طول 90 دقیقه توانست 1 امتیاز را از آن خود کند.

حذف مالزی از مرحله گروهی قبل از بازی امروز با 2 باخت قطعی شده بود، بنابراین با وجود اینکه انگیزه خاصی برای این تیم وجود نداشت، این تیم با تساوی برابر کره امتیازات ارزشمندی را کسب و آبروداری کرد و با 1 تساوی و 2 باخت مسابقات را به پایان رساندند.

1982978

سرمربی کیم پانگ گون که پس از بازی کنفرانس مطبوعاتی رسمی برگزار کرد در مورد این عملکرد گفت: "برای ما، این یک نتیجه فوق العاده بود. من می خواهم نه تنها از بازیکنان، بلکه از دولت مالزی و همه دست اندر کاران تشکر کنم. این یک بازی باشکوه بود. "

مربی کیم پانگ گون که پیش از سرمربیگری تیم ملی مالزی در ژانویه 2022 به عنوان رئیس کمیته تربیت بدنی تیم ملی فدراسیون فوتبال کره خدمت می‌کرد، بیشتر از هر کسی نقاط ضعف و قوت تیم ملی کره را می‌دانست. در همین راستا، مالزی با دفاع فشرده و ضدحملات سریع بهترین نتیجه را با تساوی به دست آورد.

1982979

سرمربی کیم در این باره گفت: "انگیزه دادن به بازیکنان سخت بود زیرا قبلا در مرحله گروهی حذف شده بودیم. کره در جام جهانی قبلی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در رده بندی فیفا در رده بیست و سوم قرار گرفت و حتی بازیکنانی در لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگای آلمان دارد. این یک نتیجه عالی بود. این حال،  باید قول کنیم که کره اغلب بر بازی مسلط بود. اما من تجربه خوبی با یک تیم سطح بالا داشتم.

پیدا کردن نقاط ضعف کره به این معنی نیست که می‌توانستیم به آنها حمله کنیم و تنها اقدامی در این راستا بود و من فکر می‌کنم کره بسیار سطح بالا و در حد قهرمانی است. من برای این تیم آرزوی قهرمانی دارم."

دیدگاه‌ها