کد خبر : 1997325 | 05 بهمن 1402 ساعت 20:37 | 33.8K بازدید | 62 دیدگاه

سون هیونگ مین: ما را تحت فشار نگذارید

کاپیتان کره‌جنوبی همراه با کلینزمن به سالن نشست خبری رفت.

سون هیونگ مین: ما را تحت فشار نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، این اولین مصاحبه مطبوعاتی ستاره کره جنوبی در طول جام ملت‌های آسیا بود و در حالی او مقابل خبرنگاران نشست که موجی از انتقادات نسبت به تیم کره جنوبی روانه شده است.

سون که صحبت‌های خود را به زبان انگلیسی آغاز کرده بود، دقایقی بعد در پاسخ به سوال یک خبرنگار اهل کره، به زبان کشورش گفت: دوست داشتم قبل از شروع جام با شما صحبت کنم و بگویم که لطفا بازیکنان را تحت‌فشار نگذارید. لطفا از بازیکنان حفاظت و حمایت کنید، اما متاسفانه این فرصت را پیدا نکردم.

او در مورد انتقادات اظهار داشت: بسیاری از هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کامنت‌های کمی بیش از حد می‌دهند و حیف است که از کنار آن به‌راحتی بگذریم. هر بازیکنی خانواده، دوستان و همکارانی دارد. از شنیدن چنین داستان‌هایی قلبم به درد می‌آید. ما قبل از اینکه فوتبالیست باشیم، انسان هستیم.

وی افزود: بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا سطح عملکرد مورد نظر هواداران را نشان بدهند. امیدوارم کمی بیشتر مراقب بازیکنان باشید. من این را صمیمانه از خبرنگاران و پیشکسوتان فوتبال می‌خواهم؛ طرفداران هم همین‌طور.  

زمانی که در مورد بازی از او سوال شد، سون گفت: قبول کردن نتیجه کمی سخت است. مالزی تا آخر تسلیم نشد و این نتیجه برای من ناراحت کننده بود. اما مهم‌ترین چیز این بود که ما صعود کردیم.

کاپیتان کره در مورد نتایج ناباورانه در مسابقات اظهار داشت: فوتبال آسیا در حال پیشرفت است، همه می‌گویند کره و ژاپن شانس قهرمانی هستند اما سایر تیم‌ها هم خوب هستند. ما باید بر مشکلات غلبه کنیم تا به فینال برسیم. هم ژاپن و هم کره باید سخت تلاش کنند تا برنده شوند و به فینال برسند.

دیدگاه‌ها