کد خبر : 1997387 | 05 بهمن 1402 ساعت 23:45 | 12.8K بازدید | 9 دیدگاه

جوکوویچ در حیثیتی‌ترین بازی سال!

اسطوره صربستانی دنیای تنیس پنجمین دیدار خود در شش ماه گذشته را برابر جوان اول تنیس ایتالیا برگزار می‌کند.

جوکوویچ در حیثیتی‌ترین بازی سال!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از مرحله نیمه‌نهایی تنیس استرالیا، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک رنکینگ جهانی تنیس و برنده ۲۴ گرنداسلم، برای راهیابی به فینال گرنداسلم ملبورن و ثبت یازدهمین قهرمانی، رقیبی سرسخت پیش رو دارد.

یانیک سینر ایتالیایی که بدون از دست دادن حتی یک ست به جمع چهار تنیسور پایانی راه یافته، در هفتمین رویارویی خود با پرافتخارترین تنیسور تاریخ، امیدوار است برای اولین بار در یک گرنداسلم موفق به شکست اسطوره شود.

سینر که در ۴ مسابقه آخر برابر جوکوویچ، ۲ بار شکست خورده و ۲ بار به پیروزی رسیده، در حالی پنجمین بازی خود در شش ماه گذشته را مقابل مرد شماره یک تنیس جهان برگزار می‌کند که این مسابقه یک نبرد انتقامی برای جوکوویچ به شمار می‌رود.

صربیناتور پس از قهرمانی در فینال تور پایان فصل در ایتالیا، زادگاه سینر، در مسابقات دیویس‌کاپ برابر رقیب جوان مغلوب شد و از قهرمانی با کشورش باز ماند.

از این رو این مسابقه از جهت انتقام‌گیری برای شکست آخر بسیار حائز اهمیت است.

همچنین جوکوویچ در صورت برتری در این دیدار برای کسب بیست و پنجمین قهرمانی خود در گرنداسلم‌ها آماده می‌شود و به این ترتیب موقعیت تبدیل شدن به پرافتخارترین تنیسور تاریخ بدون سهیم بودن این جایگاه با مارگارت کورت را به دست می‌آورد.

دیدگاه‌ها