کد خبر : 1997486 | 06 بهمن 1402 ساعت 15:38 | 26.5K بازدید | 27 دیدگاه

توخل: خبر رفتن کلوپ برایم قابل هضم نیست!

توماس توخل، سرمربی بایرن، می‌گوید خبر قطع همکاری یورگن کلوپ در پایان فصل با لیورپول برایش غیرقابل هضم است.

توخل: خبر رفتن کلوپ برایم قابل هضم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در هفته نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا میهمان آگزبورگ است. این تیم 44 امتیازی است و با بایر لورکوزن صدرنشین 4 امتیاز فاصله دارد. توخل در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط تیمش به خبرنگاران توضیح داد.

ترکیب فردا؟
"ما هافبک‌هایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. یوشوا کیمیش بازی نمی‌کند، کونارد لمار بازی نمی‌کند و احتمالا مجبوریم لئون را به ترکیب برگردانیم. به احتمال زیاد لئون گورتزکا و الکساندر پاولوویچ در خط هافبک و ماتیاس دلیخت و اریک دایر در دفاع وسط خواهند بود. "

مصدومان پرتعداد تیم؟
"دوایت اوپامکانو و لمار هفته‌ها از میادین دور خواهند بود لمار تا به حال در هر بازی برای ما به میدان رفته بود، پس البته که غیبت او سنگین احساس خواهد شد. ما باید تلاش کنیم تا نبود او را جبران کنیم. برنامه ما درست است و احساس آمادگی می‌کنیم. اما مطمئناً مصدومیت‌ها بسیار زیاد هستند."

1983256

ساشا بویی در حال پیوستن به بایرن است؟
" فکر نمی‌کنم امروز با کسی قرارداد ببندیم. (خنده) من از چیزی فعلا خبر ندارم."

کیمیش باید جراحی کند؟
"یوشوا کیمیش نمی‌تواند فردا بازی کند. شانه او باید بی‌حرکت باشد و بعد هفته به هفته خواهیم دید اوضاعش به چه شکل پیش می‌رود. پیش بینی اینکه او چه مدت دور خواهد بود، بسیار دشوار است اما تا جایی که می‌دانم به جراحی نیازی ندارد."

توماس توخل درباره تصمیم کلوپ برای ترک لیورپول؟
"ابتدا باید اجازه دهید این خبر را هضم کنم، در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بگویم. کلوپ یکی از بهترین مربیان جهان است، او همیشه توانسته روی باشگاه‌هایی که در آنها کار می‌کرد تأثیر بگذارد. خبر بزرگی است و فعلا نمی‌دانم چه بگویم."

دیدگاه‌ها