کد خبر : 1997488 | 06 بهمن 1402 ساعت 15:51 | 42.6K بازدید | 97 دیدگاه

کنایه یونایتدها به رفتن کلوپ: صبح به خیر!

هواداران فوتبال فکر می‌کنند منچستریونایتد در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی به رفتن یورگن کلوپ از لیورپول کنایه زده است.

کنایه یونایتدها به رفتن کلوپ: صبح به خیر!

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ امروز تایید کرد که در پایان فصل جاری لیورپول را ترک خواهد کرد. در میان شوک هواداران، ویدئویی در وب‌سایت باشگاه منتشر شد که در آن این سرمربی محبوب آلمانی اعتراف کرد که " انرژی‌اش در حال تمام شدن است".
او از سال 2015 هدایت این تیم را برعهده گرفت و برای دو فصل دیگر هم با این تیم قرارداد داشت. قرمزها این هفته به فینال جام اتحادیه رسیدند، صدرنشین لیگ برتر هستند و همچنان برای کسب چهار جام رقابت می‌کنند، بنابراین امیدوارند کلوپ بتواند با موفقیتی دلپذیر تیم را ترک کند.

مطابق انتظار دنیای فوتبال به این خبر شوکه‌کننده واکنش نشان داده است. رقیب لیورپول، منچستریونایتد هم بلافاصله پس از خبر قطع همکاری کلوپ در شبکه اجتماعی ایکس به هواداران خود صبح به خیر گفت که این حرکت را بسیاری از هواداران فوتبال کنایه‌ای از سوی یونایتدها به باشگاه رقیب دیرینه خود در نظر گرفتند.
متن دقیق حساب منچستریونایتد این بود: "صبح به خیر از کارینگتون! برای روز پیش رو آماده‌ایم!"

1983262

یکی از طرفداران گفت: "مطمئنم انتخاب این کلمات در این زمان هدف کنایه‌ای دارد و برای خواندن بقیه کامنت‌ها اینجا می‌مانم."
بقیه افراد هم اغلب به طعنه گفتند که با وجود برتری مطلق لیورپول بر منچستریونایتد در زمان حضور کلوپ، باید هم شیاطین سرخ از رفتن او خوشحال باشند و روز خود را خوب شروع کرده باشند.
این سرمربی 56 ساله لیورپول را به فتح هفت جام مهم از جمله اولین قهرمانی در لیگ برتر در طول 30 سال و ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان هدایت کرده است. او به‌عنوان یکی از بهترین سرمربیان تاریخ باشگاه در نظر گرفته می‌شود، بنابراین برای هرکسی که جایگزین او شود، چالش بزرگی خواهد داشت که سایه او را از خودش دور کند.

یونایتد امیدوار است که رفتن کلوپ بتواند به کاهش فاصله بین آنها و لیورپول کمک کند، اما آنها هنوز هم مشکلات خودشان را برای حل کردن دارند. اکنون که مالک جدید به اولدترافورد آمده است، یونایتد می‌تواند به زودی به دنبال یک سرمربی جدید باشد، چرا که آینده اریک تن هاخ در این تیم با اما و اگرهای زیادی مواجه است.

1983263

دیدگاه‌ها