کد خبر : 1997502 | 06 بهمن 1402 ساعت 16:53 | 73.8K بازدید | 176 دیدگاه

همه حقیقت را در مورد بارسا می‌دانند

پاسخ تند آنچلوتی به رئیس بارسا: نگریرا یادت نره!

کارلو آنچلوتی در پاسخ به ادعای اخیر رئیس بارسلونا در مورد رخ دادن تقلب در لالیگا قضیه نگریرا را به وی گوشزد کرد.

پاسخ تند آنچلوتی به رئیس بارسا: نگریرا یادت نره!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در زمین لاس پالماس به میدان خواهد رفت. بعد از بازی جنجالی مقابل آلمریا، رئال یک برد دیگر می‌خواهد تا به صدر لالیگا برگردد.

1981518

آنچلوتی در مورد برخورد دو تیم با بهترین آمار گل خورده گفت: «ما می‌خواهیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم. این می‌تواند یک بازی پیچیده باشد چون آنها خوب خوب دفاع می‌کنند و این کار را برای ما سخت خواهد کرد. ما انگیزه لازم را داریم که در بهترین سطح خود بازی کنیم. این هفته برای ما خوب بود چون تقریبا غیر از مصدومان صلیبی، دیگر بازیکنان در دسترس هستند.»

اعتراضات شدید رئیس بارسلونا به داوری بازی رئال-آلمریا و تقلبی بودن لالیگا: «من دوست ندارم وارد این جنجال‌ها شوم، حقیقت این است که این هفته آنها زیاد صحبت کرده‌اند و ذهن ما نباید بابت این مسائل منحرف شود. همه می‌دانند در فوتبال اسپانیا چه اتفاقی افتاده است و مشکل همین است. در لالیگا تقلبی صورت نگرفته اما همه می‌دانیم کدام باشگاه فوتبال اسپانیا در 20 سال گذشته به نایب رئیس سابق کمیته داوران پول پرداخت می‌کرد پس نباید ذهن ها را از حقایق منحرف کرد. دادستانی و پلیس مشغول بررسی پرونده بارسا و نگریرا هستند.»

1982026

حضور براهیم جای بلینگام محروم در بازی فردا: «بله، ما خوسلو را هم داریم و همیشه بلد بوده‌ایم بازیکنان مهم را جایگزین کنیم.»

کلوپ لیورپول را ترک می‌کند: «تعجب‌آور است اما من او را درک می‌کنم. ممکن است بعد از مدت‌ها این اتفاق بیفتد که انگیزه یک مربی کمی کاهش یابد و فکر می‌کنم این اتفاقی است که برای او رخ داده است. برای کلوپ احترام زیادی قائلم زیرا او مربی بزرگی است و همچنان به فوتبال خدمت خواهد کرد.»

واکنش به حرف‌های تند ژاوی در مورد بازی رئال-آلمریا: «من نمی‌خواهم اینجا توضیح دهم که نظرم در این مورد چیست.»

1980950

کورتوا و میلیتائو: «هر دو شانس بازی در این فصل را دارند ولی اجباری روی آنها نیست. ریکاوری آنها بسیار خوب پیش می‌رود.»

دروازه‌بان اصلی بازی فردا: «فردا لونین بازی می‌کند.»

شما می‌خواهید بنزما برگردد؟ «این دروغ است و در باشگاه ما در مورد آن صحبت نکرده‌ایم.»

حمله تند پائولو فوتره به شما: «من او را نمی‌شناسم. هرگز با او صحبت نکرده‌ام و نمی‌خواهم به او پاسخ دهم.»

دیدگاه‌ها