کد خبر : 1997547 | 06 بهمن 1402 ساعت 21:29 | 25.8K بازدید | 10 دیدگاه

خواهش می‌کنم بگذارید به تیم برگردم؛

طیبی: آن مصاحبه را تحت فشار انجام دادم

مدافع باتجربه استقلال خوزستان از سیروس پورموسوی خواهش کرده تا در صورت امکان و صلاحدید این مربی به تمرینات تیم بازگردد.

طیبی: آن مصاحبه را تحت فشار انجام دادم

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد طیبی طی نیم فصل اول مشکلاتی با کادر فنی استقلال خوزستان پیدا کرد که سبب شد او بیش از یک ماه از تمرینات دور شود. او سپس بار دیگر در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به ترکیب آبی‌پوشان بازگشت ولی این روزها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و بار دیگر مشکلات این تیم با کادر فنی سرباز کرده است. 

او در همین رابطه در گفتگویی با "ورزش‌ سه"، درباره آخرین شرایط خودش و همینطور مصاحبه‌ای که با خبرنگار ما درباره شرایط نامناسبش انجام داد، می‌گوید: «من چند وقتی تحت فشار بودم که آن مصاحبه را انجام دادم. هیچ نیت بدی نداشتم و برای من مدیران استقلال و سید سیروس پورموسوی قابل احترام هستند. هیچوقت دوست نداشتم حرمت‌ها را بشکنم چون آقای پورموسوی برای من و فوتبال خوزستان بسیار زحمت کشیده است. این مربی برای همه ثابت شده است.»
او ادامه داد: «من هیچوقت دوست نداشتم برای تیمم حاشیه درست کنم. اینجا مثل خانه خودم است و نمی‌خواهم حاشیه‌ای اطراف تیم ایجاد شود‌.»

1983357

مدافع استقلال خوزستان در پایان عنوان کرد: «از آقای پورموسوی خواهش می‌کنم اگر صلاح بداند به تیم برگردم و اگر کمکی از دستم بر بیاید تمام تلاشم را برای باشگاه انجام خواهم داد. اگر هم می‌داند که کمکی نمی‌توانم انجام دهم، تکیلفم را مشخص کند. یا به تیم برگردم یا رضایت نامه‌ام صادر شود تا اگر قسمت شود به تیم دیگری بروم. البته در حال حاضر پیشنهادی ندارم که بخواهم جایی بروم.»

دیدگاه‌ها