کد خبر : 1997549 | 06 بهمن 1402 ساعت 21:37 | 26.4K بازدید | 77 دیدگاه

رئیس سابق یوونتوس: خرید رونالدو درست بود

آندره آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس، معتقد است که خرید کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 تصمیم درستی بود.

رئیس سابق یوونتوس: خرید رونالدو درست بود

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس، احتمال بازگشت به این باشگاه را رد نمی‌کند و تاکید کرد که انتقال کریستیانو رونالدو به تورین تصمیم خوبی بود.

رئیس سابق بیانکونری مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز انجام داد و تایید کرد که می‌تواند روزی به این باشگاه ایتالیایی بازگردد. مراد احمد، روزنامه نگاری که این مصاحبه را انجام داد، گفت که آنیلی احتمال بازگشت به این باشگاه را رد نمی‌کند.

رئیس سابق یوونتوس در نوامبر 2022 به دنبال تحقیقات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد امور مالی یوونتوس، همراه با کل هیئت مدیره استعفا داد.

1983359

سقوط مالی باشگاه ایتالیایی با خرید کریستیانو رونالدو در سال 2018 آغاز شد. مهاجم پرتغالی با مبلغ بیش از 100 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و قراردادی با دستمزد سالانه 31 میلیون یورو تا سال 2022 امضا کرد.

آنیلی در مورد این انتقال گفت: "این انتقال خوبی بود. رونالدو را به من بدهید، اجازه دهید او را بدون همه‌گیری کرونا داشته باشیم و این‌بار یک داستان متفاوت خواهد بود."

آنیلی در مورد تحقیقات مالی در مورد یوونتوس که منجر به کسر 10 امتیاز در فصل گذشته، گفت: "من مطمئنم هر کاری که انجام داده‌ایم، طبق استانداردهای مالی بود. من در این مورد خیلی مطمئنم. شما یک دارایی دارید که می‌توانید آن را جابجا کنید، این کار را انجام دهید. اگر این کار قانونی است، جرم من چیست؟"

دیدگاه‌ها