کد خبر : 1997572 | 06 بهمن 1402 ساعت 23:57 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد رئیس یونیون برلین از سرمربی جنجالی

درک زینگلر، رئیس باشگاه یونیون برلین، از رفتار سرمربی این تیم در درگیری با لروی سانه انتقاد کرد.

انتقاد رئیس یونیون برلین از سرمربی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، درک زینگلر، رئیس باشگاه یونیون برلین، از رفتار غیر ورزشی نناد بیه‌لیکا، سرمربی این تیم در جریان شکست 1-0 مقابل بایرن مونیخ، انتقاد کرد.

زینگلر به روزنامه برلینر سایتونگ گفت: "با وجود تمام احساساتی که در فوتبال درک می‌کنم، چیزی وجود دارد که نباید از طرف مربی اتفاق بیفتد. مربی باید در آن مواقع کاملاً آرام باشد و اجازه ندهد که به سمت رفتارهای غیرورزشی سوق داده شود. در آن شرایط او به عنوان یک الگو عمل نکرد و به عنوان تنبیه بخشی از مبلغ قرارداد او کسر شد."

بیه‌لیکا پس از درگیری با لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، توسط اتحادیه فوتبال آلمان 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شد. این مربی در حالی که سانه در تلاش بود توپ را برای بازی شروع مجدد بازی پرتاب کند، به صورتش ضربه زد.

1983401

یونیون برلین کنفرانس مطبوعاتی را که قرار بود قبل از بازی یکشنبه با دارمشتات برگزار شود، به تعویق انداخت. این باشگاه مشخص نکرده که چه کسی در کنفرانس شرکت خواهند کرد و تاکنون دلایل به تعویق افتادن این کنفرانس مشخص نیست.

زینگلر در این خصوص گفت: "این واقعیت که بیه‌لیکا نمی‌تواند تیم را در این مسابقات مهم هدایت کند، به هیچ وجه مفید نیست. در نبرد برای بقا، باید روی اعصاب خود متمرکز باشید و هرکاری که می‌توانید برای انگیزه دادن به تیم انجام دهید. من از همه در باشگاه، بازیکنان و به ویژه مربیان چنین انتظاری دارم."

یونیون برلین در رده پانزدهم بوندس‌لیگا قرار دارد و یک بازی به تعویق افتاده مقابل ماینتس دارد.

دیدگاه‌ها