کد خبر : 1997664 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:43 | 17.5K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای جالب: ناکامی بارسا در جذب ستاره چلسی

مانوئل سیرا، مدیر برنامه مویزس کایسدو، می‌گوید بارسلونا به دنبال جذب این بازیکن بوده است.

ادعای جالب: ناکامی بارسا در جذب ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کایسدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته و با قراردادی هنگفت به مبلغ 130 میلیون یورو از برایتون جدا شد و به چلسی پیوست تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. 

این انتقال در حالی انجام شد که باشگاه لیورپول هم علاقه زیادی به جذب او داشت و حتی تا مقطعی با چلسی مشغول جنگ بر سر ارائه پیشنهاد بالاتر برای به خدمت گرفتن این بازیکن بود اما در نهایت موفق نشد و او حالا پیراهن آبی‌های لندن را بر تن دارد. 

حالا سیرا مدعی شده است که بارسلونا هم یکی از باشگاه‌هایی بود که پیش از انتقال کایسدو به چلسی علاقه زیادی به جذب او داشت و حتی صحبت‌هایی را هم با این مدیر برنامه انجام داده بود. 

1966762

او در این باره به روزنامه اسپانیایی آ.اس گفت: «بله، بارسلونا سوالاتی را درباره شرایط کایسدو مطرح کرده بود. آنها صحبت کردند و علاقه بسیاری به او داشتند و این موضوع مهمی برای این باشگاه بود. کاملا مشخص بود. در آخر فرپلی مالی و این مشکلات باعث شد که شرایط پیچیده شود. 

اما بله، آنها سوالاتی را از ما مطرح کردند اما مذاکرات دیگر جلوتر از این نرفت. هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از سوی بارسا به ما نرسید. تنها صحبت درباره علاقه آنها مطرح بود و این اتفاقی کاملا طبیعی در بازار نقل و انتقالات است.»

دیدگاه‌ها