کد خبر : 1997668 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 21.9K بازدید | 27 دیدگاه

متوسط چهار مصدوم برای هر مسابقه

ژاوی باورش نمی‌شود: هر بازی یک معضل جدید

ژاوی هرناندز برای بازی امشب مقابل ویارئال هفت بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ژاوی باورش نمی‌شود: هر بازی یک معضل جدید

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت‌ها در بارسلونا تمامی ندارد و امروز مشخص شد که سرخی روبرتو هم از بازی با ویارئال به دلیل مشکل عضلانی جا مانده است.

یکی از معضلات همیشگی ژاوی برای اعلام فهرست نهایی بازیکنانش در هر بازی این بوده که تعداد زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و با احتساب تمامی بازی‌های فصل، طبق ادعای موندودپورتیوو، به‌طور متوسط ژاوی در هر بازی متوسط چهار بازیکن را در اختیار نداشته است.

1983520

تنها در یک بازی بوده که تمامی بازیکنان بارسا در دسترس بوده‌اند که به اولین بازی فصل برابر ختافه بر می‌گردد. در بازی برگشت برابر پورتو نیز فقط دو بازیکن بارسا مصدوم بودند و برابر اتلتیکو نیز ژاوی سه بازیکنش را در اختیار نداشت. در دیگر بازی‌ها مربی بارسا اغلب بیشتر از چهار بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است.

در بازی امشب برابر ویارئال هفت بازیکن شامل اینیگو مارتینز، مارکوس آلونسو، رافینیا، گاوی، تراشتگن، بالده و سرخی روبرتو مصدومند. برابر اونیونیستا و بارباسترو در کوپا دل نیز هفت بازیکن در دسترس نبودند.

ژاوی می‌تواند خوشحال باشد که حداقل امشب ژوائو کانسلو را در اختیار خواهد داشت. ستاره پرتغالی بعد از مدتی مصدومیت حالا در دسترس است.

دیدگاه‌ها