کد خبر : 1997670 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 17.3K بازدید | 16 دیدگاه

جدایی مسیر پپ از کلوپ: من همین‌جا می‌مانم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برخلاف یورگن کلوپ تصمیمی برای ترک لیگ برتر انگلیس ندارد.

جدایی مسیر پپ از کلوپ: من همین‌جا می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ با اعلام این خبر که قصد دارد در پایان فصل از هدایت لیورپول کناره‌گیری کند باعث شد که هواداران این تیم و رسانه‌ها در شوک فرو بروند. 

این تصمیمی ناگهانی و غیرمنتظره بود و شاید کمتر کسی انتظار داشت که این موضوع در این مقطع مطرح شود اما این مربی آلمانی فرصت لازم را به مدیران لیورپول داد که به دنبال گزینه مناسب برای جانشینی‌اش باشند و شاید انگیزه بیشتری هم به بازیکنانش برای فتح جام قهرمانی داد. 

گواردیولا هم پس از پیروزی برابر تاتنهام در دور چهارم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس از این تصمیم ابراز تعجب کرد و مدعی شد که جای رقیب اصلی و قدیمی‌اش تا همیشه در لیگ برتر انگلیس خالی خواهد بود. 

1983448

او در پاسخ به سوالی در این باره که آیا مسیر کلوپ را طی خواهد کرد گفت: «می‌خواهید من را اخراج کنید؟ من مشکلی ندارم و همین‌جا هستم. هنوز یک سال دیگر از قراردادم با سیتی باقی مانده است که می‌خواهم آن را به پایان برسانم و شاید پس از آن هم قراردادم را تمدید کنم. 

من هنوز در تلاش هستم تا تیمم را مدیریت کنم. ما نمی‌توانیم افتخاری بیشتر از آنچه که فصل گذشته به دست آوردیم کسب کنیم اما چیزی که مهم است این است که هر بار یک گام رو به جلو داشته باشیم. بازیکنان حالا این احساس را دارند که نباید از لیورپول عقب بمانند و منتظر کسب جام در جام حذفی و لیگ قهرمانان هم هستیم.»

دیدگاه‌ها