کد خبر : 1997679 | 07 بهمن 1402 ساعت 13:27 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

نفس راحت ژاوی: ستاره پرتغالی امشب برمی‌گردد

ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی بارسلونا، آماده بازگشت به ترکیب اصلی این تیم است.

نفس راحت ژاوی: ستاره پرتغالی امشب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و در دیداری حساس و تماشایی روبروی ویارئال به میدان خواهد رفت. 

این تیم هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا برابر اتلتیک بیلبائو شکست خورد تا از دور این مسابقات هم کنار برود و حالا فشارها روی آنها برای کسب نتیجه در لالیگا و نزدیک شدن به خیرونا و رئال مادرید در صدر جدول بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. 

این در حالی است که ژاوی در چند هفته اخیر با مشکل مصدومیت بازیکنانش روبرو بوده و ساعتی پیش هم اعلام شد که سرخی روبرتو به همین دلیل قادر به همراهی آنها در این بازی و احتمالا سه بازی آینده نخواهد بود. 

1981912

اما روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که کانسلو با طی کردن روند مصدومیتش آماده است تا بار دیگر در ترکیب اصلی بارسا به میدان برود و این احتمال وجود دارد که در بازی امشب برابر ویارئال بار دیگر در زمین حضور داشته باشد. 

این خبر بسیار خوبی برای مربی جوان بارسا و همچنین هواداران این تیم است، چرا که عملکرد خوب این ستاره پرتغالی از ابتدای فصل تا به حال بارها به آنها کمک کرده و شاید بار دیگر بتواند شرایط را برای آنها بهتر کند.

دیدگاه‌ها