کد خبر : 1997693 | 07 بهمن 1402 ساعت 13:59 | 44.9K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای اکیپ:

لیست سیاه پی‌اس‌جی: سه بازیکن باید بروند

لوئیس انریکه به سه بازیکن حال حاضر خود در پی اس جی نیازی ندارد و باشگاه آماده فروش یا انتقال قرضیشان است.

لیست سیاه پی‌اس‌جی: سه بازیکن باید بروند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن تابستان تصمیم گرفت پروژه جدید خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به لوئیس انریکه بسپارد. 

تیم پاریسی با جدایی بازیکنانی مهم مثل نیمار، سرخیو راموس و لئو مسی با کمک مربی اسپانیایی، انقلابی واقعی را در ترکیب به وجود آورد. پس از شروع نه چندان خوب برای تیم فرانسوی، انریکه توانست شرایط را برعکس کند و تیم را با کسب نتایج خوب به کورس قهرمانی برگرداند.

1982540

پی اس جی در انتقالات زمستانی خرید بزرگ نداشت اما دو بازیکن برزیلی جوان برای تقویت دفاع و خط میانی خود خرید. در این بین باشگاه از انریکه لیست سیاهی نیز گرفته و اگر پیشنهادی برای این بازیکنان برسد، فروخته خواهند شد یا قرض داده می‌شوند.

یکی از فوتبالیست‌هایی که در ایده‌های انریکه نیست، نوردی موکیله است. این مدافع همه کاره به‌شدت مورد توجه بایرن مونیخ است ولی در روند انتقال او موانع زیادی وجود دارد.

1915243

یکی دیگر از مازادها، هوگو اکیتیکه است. به گزارش اسکای آلمان، اینتراخت فرانکفورت با این بازیکن که دقایق بسیار کمی در پاریس داشته به توافق شفاهی رسیده است. آنها تنها تیم علاقه‌مند نیستند، زیرا ولورهمپتون نیز اکیتیکه را می‌خواهد.

1915434

یکی دیگر از بازیکنانی که در کمال تعجب می‌تواند پاریس را ترک کند، گونچالو راموس است. این فوتبالیست پرتغالی با بیش از 60 میلیون یورو در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به پی اس جی پیوست ولی به هیچ وجه لوئیس انریکه را قانع نکرده است. طبق ادعای اکیپ، در صورت رسیدن یک پیشنهاد جالب، جدایی او نیز دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها