کد خبر : 1997710 | 07 بهمن 1402 ساعت 14:53 | 8.8K بازدید | 13 دیدگاه

آنها انگیزه بالایی دارند اما...

سرمربی امارات: شانس ما و تاجیکستان برابر خواهد بود

سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات می‌گوید تیمش در مرحله یک هشتم نهایی کار ساده‌ای مقابل تاجیکستان نخواهد داشت.

سرمربی امارات: شانس ما و تاجیکستان برابر خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات که یکی از رقبای ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بود، با صعود به دور حذفی به‌عنوان تیم دوم به مصاف تیم ملی تاجیکستان خواهد رفت.

پائولو بنتو پیش از رویارویی با تیم ملی تاجیکستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتظار داریم دیدار سختی با تیمی که پس از اولین حضور در این مسابقات با شور و هیجان بالایی به مرحله حذفی راه پیدا کرده، داشته باشیم؛ ما در مورد تیمی صحبت می‌کنیم که خوب بازی کرده و عملکرد خوبی داشته و سعی کرده سبک و شیوه بازی خود را از عقب بسازد. آنها در بخش تهاجمی متمایز هستند؛ درست است که در قسمت دفاعی آسیب می‌بینند اما در مالکیت توپ عالی هستند.

وی در خصوص انگیزه بالای تیم ملی تاجیکستان و نحوه مقابله با آن گفت: آنها انگیزه بالایی دارند که برای اولین‌بار به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند اما این انگیزه‌ها نباید بیشتر از انگیزه‌های ما باشد. ما صعود کردیم و به هدف اول رسیدیم و این مسابقه‌ای با فرصت‌های برابر خواهد بود. من به این فکر نمی‌کنم که امارات قوی‌تر است. ما باید چیزهای زیادی را بهبود دهیم.

بنتو در خصوص اظهارات سرمربی تاجیکستان مبنی بر مساوی بودن شانس‌ها گفت: بله، موافقم. شانس‌ها مساوی است و مهم این است که در طول بازی چه می‌کنیم. سعی می‌‌کنیم از مهارت، استراتژی و نقاط ضعف و قوت حریف به بهترین شکل بهره ببریم و هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم. این کاری است که در مسابقه انجام خواهیم داد یا سعی خواهیم کرد که انجام دهیم.

سرمربی امارات در خصوص برخی از اسامی در ترکیب امارات و عدم حضور چند بازیکن گفت: من به دنبال بهترین گزینه‌ها هستم و در هر مسابقه آنها را قرار می‌دهم.

دیدگاه‌ها