کد خبر : 1997799 | 07 بهمن 1402 ساعت 21:21 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

اتفاق عجیب در انگلیس: فرار داور با حمله هوادار!

کریگ هیکس، داور انگلیسی، پس از حمله یک هوادار خشمگین پورت‌ویل در جریان بازی این تیم مقابل پورتسموث، مجبور به فرار از زمین شد!

اتفاق عجیب در انگلیس: فرار داور با حمله هوادار!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب مسابقات لیگ یک انگلیس پورتسموث صدرنشین در ویل پارک مهمان پورت‌‌ویل بود.
بازی تا دقایق پایانی بدون جنجال و حاشیه خاصی دنبال می‌شد اما یک اتفاق باعث وایرال شدن این دیدار در فضای مجازی شد.

در دقیقه ۸۸ و در حالی‌که بازی با نتیجه مساوی بدون گل دنبال می‌شد، داور برای تیم مهمان یک پنالتی اعلام کرد. پس از اعلام پنالتی هواداران پورت‌ویل به‌شدت به او اعتراض کردند و در شعارهایشان خواهان تغییر تصمیم شدند.

1983717

درنهایت کولبی بیشاپ پشت توپ ایستاد و پنالتی را به گل تبدیل کرد. بعد از گل پورتسموث بازی با تنش و درگیری بیشتری دنبال می‌شد. چند ثانیه بعد ناگهان یکی از هواداران پورت‌ویل وارد زمین شد و به سمت داور حمله کرد.

داور که چاره‌ای جز فرار نمی‌دید از زمین خارج شد و در آنجا نیمکت‌نشینان و کادر فنی دو تیم مانع هوادار شدند. در ادامه داور لب خط منتظر ماند تا ماموران امنیتی هوادار را از زمین خارج کنند و سپس بازی ادامه پیدا کرد.

1983716

پس از پایان دیدار باشگاه پورت‌ویل در بیانیه‌ای این اتفاق را محکوم کرد. در این بیانیه‌ آمده است: «باشگاه فوتبال پورت‌ویل اقدامات فردی که در جریان بازی امروز مقابل پورتسموث وارد زمین بازی شد را محکوم می‌کند. ما با مقامات همکاری می‌کنیم تا به این مشکل رسیدگی شود. به همه هواداران یادآوری می‌کنیم که ورود به زمین بازی جرم است.»

دیدگاه‌ها