کد خبر : 1997818 | 07 بهمن 1402 ساعت 22:46 | 54.5K بازدید | 25 دیدگاه

روی دیگر وینیسیوس: دوستی با هواداران رقیب! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، بعد از بازی امشب تیمش مقابل لاس پالماس به هواداران رقیب امضا داد.

روی دیگر وینیسیوس: دوستی با هواداران رقیب! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در یک دیدار حساس و تعیین کننده برای مسیر قهرمانی لالیگا در بازی خارج از خانه مقابل لاس پالماس به برد خفیف 2-1 دست پیدا کند. وینیسیوس گل اول و تساوی بخش رئال را به ثمر رساند و با عملکرد خوبش در جریان بازی و به خصوص در نیمه دوم، به عنوان بهترین بازیکن میدان هم شناخته شد.

او بعد از تمام شدن بازی و پیروزی تیمش با درخواست غیرمنتظره هواداران پر تعداد لاس پالماس برای عکس و امضا مواجه شد و بنا به ویدیوهای منتشر شده از او در پایان بازی، این ستاره برزیلی زمان زیادی را هم برای این هواداران رقیب صرف کرد و برخورد خوبی با آنها داشت. این در حالی اتفاق افتاد که معمولا وینیسیوس در ورزشگاه‌های رقیب در شهرهای مختلف اسپانیا مورد توهین و حمله نژادی قرار می‌گیرد. او خودش هم اغلب حرکات تحریک آمیزی را  خطاب به هواداران تیم‌های مقابل رئال انجام می‌دهد و بیشتر مواقع رابطه خوبی با آنها ندارد.

1983760

این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشته است و بسیاری رفتار او را ستوده‌اند و ادعا می‌کنند که این ستاره در صورتی که با برخورد زننده و توهین‌های نژادپرستانه تماشاگران رقیب مواجه نشود، می‌تواند به همین شکل برخورد مثبتی از خودش نشان دهد.

دیدگاه‌ها