کد خبر : 1997869 | 08 بهمن 1402 ساعت 08:30 | 57K بازدید | 9 دیدگاه

پیکان تغییر موضع داد؛

رضایت‌نامه باقری: بیش از 3 میلیارد بدهید

باشگاه پیکان به دنبال راهکار برای دنبال نکردن شکایت از هافبک جدا شده خود است.

رضایت‌نامه باقری: بیش از 3 میلیارد بدهید

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از جذب چهار بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی، در آستانه جذب منصور باقری از پیکان قرار دارد و حتی این بازیکن راهی ترکیه شده و مشغول تمرین با آنهاست ولی باشگاه پیکان ادعا می‌کند که نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد، چراکه باقری بازیکنشان محسوب می‌شود.

در شرایطی که باشگاه پیکان مدعی است باقری با آنها قرارداد دارد، اما این بازیکن قبل از سفر به ترکیه و اضافه شدن به اردوی نساجی مازندران تمام اقدامات لازم را برای فسخ قراردادش انجام داده و طبق تصور خود و باشگاه آینده‌اش، هیچ مشکلی برای انجام این انتقال نداشته است.

منصور باقری که طی دو سال و نیم گذشته در پیکان عضویت داشته، با توجه به بند فسخ سه میلیارد تومانی اقدام به جدایی از این باشگاه کرده و طی 10 روز اخیر درخواست و مکاتبات خود را به طرق مختلف و ارائه نامه، دادخواست قضایی برای جدایی و پرداخت مبلغ برای صدور رضایت‌نامه و... انجام داده ولی خودروسازان توجهی به این درخواست‌ها نداشتند تا او تصمیم دیگری بگیرد.

1735195

بی‌توجهی باشگاه پیکان به تمام نامه‌های ارسالی و درخواست‌های شفاهی و کتبی منصور باقری کاری کرد تا این بازیکن با حضور در سازمان لیگ و ارائه توضیحات در بند فسخ قراردادش و ذکر این نکته که چک پرداخت رضایت‌نامه سه میلیاردی آماده است، اقدام به انجام این کار کند و رسما از جمع خودروسازان جدا شود.

باقری پس از اینکه فسخ قراردادش را به طور یک‌طرفه با باشگاه پیکان انجام داده، راهی اردوی نساجی مازندران شده و طی سه روز اخیر همراه با این تیم تمرین کرده است.

باشگاه پیکان روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از این بازیکن شکایت خواهد کرد، اما آنطور که شنیده می‌شود، خودروسازان با توجه به اینکه نیم فصل دیگر از قرارداد باقری باقی مانده، به این بازیکن اعلام کردند که حاضر هستند مبلغ بیشتری از سه میلیارد تومان دریافت کنند و پیگیر ادامه بحث شکایت نباشند که البته باید دید این راهکارشان به نتیجه می‌رسد یا نه، چراکه این بازیکن پیش از سفر به ترکیه و حضور در اردوی نساجی قراردادش را فسخ کرده است.

با این شرایط بعید نیست که این موضوع به زودی ختم به خیر شود و طرفین به توافق نهایی برسند و باشگاه نساجی نیز بازیکن جدیدش را رونمایی کند.

دیدگاه‌ها