کد خبر : 1997895 | 08 بهمن 1402 ساعت 10:54 | 21.5K بازدید | 11 دیدگاه

حسرت بزرگ کامرون: اونانا خیلی هم بد نبود!

کامرون از تصمیمش برای عدم استفاده از آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، برابر تیم ملی نیجریه پشیمان است.

حسرت بزرگ کامرون: اونانا خیلی هم بد نبود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کامرون شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم ملی نیجریه رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از دور رقابت‌ها حذف شود. 

درگیری به وجود آمده بین ساموئل اتوئو که حالا ریاست فدراسیون فوتبال کامرون را برعهده دارد با اونانا در اردوی این تیم باعث شد که این بازیکن در این دیدار هم جایی بهتر از نیمکت نداشته باشد و بار دیگر از ترکیب تیم ملی کشورش بیرون بماند و جایش را به پسرعمویش بدهد. 

اما اتفاق تلخی که در این بازی رخ داد این بود که اشتباه فاحش این دروازه‌بان باعث شد که شوت ضعیف و خیلی عادی حریف وارد دروازه شود و همین موضوع شکست تیم ملی کامرون و حذف آنها از رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا را به دنبال داشت.

1983516

روزنامه دیلی میل مدعی شده است که مدیران فدراسیون فوتبال و همچنین کادر فنی تیم ملی کامرون به شدت از اینکه اونانا را در این بازی در ترکیب اصلی قرار ندادند ناراحت و پشیمان هستند. آنها این فرصت را داشتند که از تجربه بالای او در دیدارهای حساس اروپایی استفاده کنند اما تصمیم دیگری گرفتند و حالا باید تاوان این اشتباه را بپردازند. 

اونانا آماده است تا خیلی زود به انگلیس برگردد و به اردوی منچستریونایتد ملحق شود و اریک تن‌هاخ از این اتفاق بسیار خوشحال است و از حذف زودهنگام کامرون از جام ملت‌های آفریقا استقبال می‌کند.

دیدگاه‌ها