کد خبر : 1997946 | 08 بهمن 1402 ساعت 13:27 | 68.4K بازدید | 68 دیدگاه

اسلامی در تهران، سلمانی در اصفهان

یک معاوضه دیگر، این بار میان استقلال و ذوب‌آهن

مدیران دو باشگاه استقلال و ذوب‌آهن بر سر معاوضه دو بازیکن خود مشغول مذاکره هستند و احتمال دارد به توافق برسند.

یک معاوضه دیگر، این بار میان استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال بر اساس نظر جواد نکونام با جدیت وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند؛ بعد از توافقات اولیه‌ای که روز گذشته در جلسه علی خطیر با مدیریت گل‌گهر بر سر معاوضه مهدی تیکدری و سامان تورانیان رخ داد، حالا مذاکرات استقلالی‌ها با باشگاه ذوب‌آهن دنبال می‌شود و احتمال شکل‌گیری توافق برای یک معاوضه دیگر وجود دارد.

محمدحسین اسلامی وینگر 22 ساله ذوب‌آهن که در ابتدای فصل جاری نیز مد نظر نکونام برای حضور در استقلال بود و اجازه انتقالش از سوی سبزپوشان اصفهانی صادر نشد، حالا بار دیگر در لیست سرمربی استقلال قرار گرفته است.

بر این اساس مدیران استقلال برای جذب اسلامی با ذوبی‌ها وارد مذاکره شدند و صحبت‌هایی داشتند. بعد از مخالفت اولیه محمد ربیعی با جدایی اسلامی، مذاکرات بازهم ادامه یافت و حالا سرمربی ذوب‌آهن از مواضع قبلی کمی کوتاه آمده است.

اگرچه اسلامی اکنون همراه با ذوب‌آهن در اردوی کیش به سر می‌برد، اما با توجه به مذاکرات صورت گرفته، احتمال پیوستنش به استقلال کم نیست. پیشنهادی که دو طرف روی آن در حال بحث و بررسی هستند، معاوضه اسلامی با جعفر سلمانی است. ربیعی برای ذوب‌آهن یک بازیکن چپ‌پا را در پست دفاع و هافبک می‌خواست و به همین خاطر دو باشگاه بر سر معاوضه اسلامی و سلمانی و در عین حال پرداخت مبلغی از سوی استقلال به ذوب‌آهن به توافقات اولیه رسیده‌اند.

اگر مشکل خاصی پیش نیاید، یک معاوضه دیگر هم روی میز استقلالی‌ها قرار خواهد گرفت و به زودی شاهد حضور اسلامی در جمع شاگردان نکونام و سلمانی در اردوی ذوب‌آهن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها