کد خبر : 1997953 | 08 بهمن 1402 ساعت 13:40 | 47.6K بازدید | 19 دیدگاه

گزینه پرطرفدار: لیورپول و بارسا به دنبال یک مربی!

به نظر می‌رسد که روبرتو دی‌زربی، مربی ایتالیایی، حالا مورد توجه دو باشگاه لیورپول و بارسلونا قرار دارد.

گزینه پرطرفدار: لیورپول و بارسا به دنبال یک مربی!

به گزارش "ورزش سه"، اعلام تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی از لیورپول در پایان فصل جاری باعث شد که بسیاری از هواداران این تیم شوکه شوند و جست‌وجو برای یافتن جانشین مناسب برای او شروع شود. 

اما این آخرین شوک چند روز اخیر نبود و ژاوی هم پس از شکست سنگین شب گذشته تیمش برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد تا بار دیگر فوتبال‌دوستان را در بهت و حیرت فرو ببرد و مدیران این باشگاه را هم به فکر پیدا کردن جانشین بیندازد. 

این دو اتفاق باعث شده است که بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی به صورت جدی به احتمال حضور دی‌زربی روی نیمکت یکی از این دو تیم در فصل آینده بپردازند و از او به عنوان گزینه‌ای جدی و جذاب برای جانشینی کلوپ و ژاوی نام ببرند. 

1983278

این مربی 44 ساله عملکردی درخشان را در رأس کادر فنی برایتون به نمایش گذاشته و پپ گواردیولا یکی از اصلی‌ترین مشوقان و طرفداران او در طول این مدت بوده است که شانسش برای حضور در بارسلونا را افزایش می‌دهد. 

پیش از این هم گفته شده بود که لیورپول شرایط این مربی جوان را با دقت زیر نظر دارد و او در کنار ژابی آلونسو از گزینه‌های اصلی برای پر کردن جای کلوپ در فصل آینده در آنفیلد هستند.

دیدگاه‌ها