کد خبر : 1997980 | 08 بهمن 1402 ساعت 15:45 | 33.7K بازدید | 19 دیدگاه

دلایلی برای عدم تمدید با ناچو

بدبینی در رئال: حواس کاپیتان پرت شده!

ناچو در روزهای خوبی به سر نمی‌برد و با فرم فعلی بعید است رئال به او پیشنهاد تمدید ارائه بدهد.

بدبینی در رئال: حواس کاپیتان پرت شده!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ناچو در حال حاضر برای فیکس شدن در رئال مادرید گزینه مناسبی نیست. همانند فصل گذشته که با دیدن عملکرد آلابا لیاقت نیمکت نشینی را نداشت و با این حال در بازی‌های بسیار زیادی بازیکن تعویضی بود. 

1983949

واقعیت این است که کاپیتان رئال این روزها در فرم ضعیفی قرار دارد. دیروز او برابر لاس پالماس روی گل میزبان مقصر بود و هفته گذشته نیز نقش او روی دو گل آلمریا محرز بود. تا جایی که یکی از سه تغییر بین دو نیمه آنچلوتی نام گرفت. 

ناچو مثل دیگران خسته به نظر نمی‌رسد، بلکه به نظر از تمرکز لازم به دور است. دو اخراج به دلیل کارت قرمزی که او در مقابل آلاوس و خیرونا گرفت، عجیب بود زیرا هر دو به یک شکل و به دلیل خطا در منطقه‌ای بدون خطر اتفاق افتاد.

1970821

البته که همه فوتبالیست‌ها در طول یک فصل لحظات خوب و بدی را پشت سر می‌گذارند اما مشکل اینجاست که او در پستی بازی می‌کند که حق اشتباه ندارد و رئال با از دست دادن ادر ملیتائو و داوید آلابا، با کمبود مدافع میانی متخصص روبرو است. این وضعیت تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و حتی با بازگشت میلیتائو که کمتر از دو ماه دیگر خواهد بود، رئال به ناچو نیاز مبرم دارد.

حواس کاپیتان پرت شده و او قراردادش نیز در پایان فصل تمام خواهد شد. این ناچو با فرم فعلی، هیچ شانسی برای تمدید ندارد.

دیدگاه‌ها