کد خبر : 1998001 | 08 بهمن 1402 ساعت 16:45 | 61.9K بازدید | 51 دیدگاه

رئیس بارسا در جمع خبرنگاران

پایان قطعی ژاوی: لاپورتا استعفا را قبول کرد

رئیس بارسلونا تایید کرد که با استعفای ژاوی در پایان فصل موافق است.

پایان قطعی ژاوی: لاپورتا استعفا را قبول کرد

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز در کمپ تمرینی حضور داشت و بیش از دو ساعت در دفتر خود با معاونانش و نیز ژاوی جلسه داشت.

او بالاخره از کمپ خارج شد و برای اولین‌بار پس از استعفای ژاوی مقابل خبرنگاران قرار گرفت تا در این مورد صحبت کند. ژاوی دیشب بعد از شکست 3-5 از ویارئال گفت که در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد.

1983974

خوان لاپورتا ضمن پذیرش استعفای ژاوی گفت: «من این شرایطی را که ژاوی به من پیشنهاد کرده (استعفا در ژوئن) را می پذیرم زیرا او یک اسطوره در بارسلوناست و مطمئن هستم که تعهد او و کادرش تا پایان فصل حداکثری خواهد بود. ژاوی به من گفت که در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد. اینکه می‌خواهد فصل را تمام کند و این فرمولی است که من می‌پذیرم . ژاوی فردی صادق و باوقار است.»

لاپورتا ادامه داد: «با تعهد می‌توانیم به برخی از اهدافی که در پایان فصل برای خود تعیین کرده‌ایم، برسیم. می‌خواهیم از این وضعیت عبور کنیم. ما به وحدت نیاز داریم. از نظر ورزشی انتظارات خوبی داشتیم، اما در حال حاضر اینگونه نیست. من می‌خواهم پیامی به معترضان بفرستم و به آنها بگویم که فصل پیچیده‌ای است. اما ما به اسپاتیفای نوکمپ بازمی‌گردیم. از اینکه هواداران همچنان از تیم حمایت می‌کنند، سپاسگزارم».

دیدگاه‌ها