کد خبر : 1998006 | 09 بهمن 1402 ساعت 03:20 | 31.5K بازدید | 4 دیدگاه

مصدومیت شدید ماریانو

بدترین جانشین رونالدو نمی‌تواند راه برود!

ماریانو که سال 2018 به رئال برگشت و شماره هفت را نیز گرفت تا جانشین رونالدو شود، این روزها به سختی قادر به راه رفتن است.

بدترین جانشین رونالدو نمی‌تواند راه برود!

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز بالاخره پس از پنج سال و با اتمام قراردادش دست از سر رئال برداشت و از این تیم جدا شد. ماریانو در هر فصل به اندازه انگشتان دو دست هم بازی نمی‌کرد و همواره مصدوم یا نیمکت نشین بود. 

او دستمزد بالایی می‌گرفت و پول را به فیکس بودن در تیم‌های دیگر ترجیح داد. در واقع هیچ باشگاهی به ماریانو 4 میلیون یورو دستمزد نمی‌داد. در هر صورت او به عنوان بازیکن آزاد و در روزهای پایانی انتقالات تابستانی به سویا پیوست.

1983983

تا اینجای فصل ماریانو تنها در 10 بازی برای سویا 297 دقیقه بازی کرده و یک گل نیز زده است. دیروز وقتی از کیکه، مربی سویا، در مورد ماریانو سوال شد، او همه را شگفت زده کرد و گفت: «او حتی برای راه رفتن هم مشکل دارد.»

ماریانو امروز حرف‌های مربی‌اش را تایید کرد و با انتشار بیانیه‌ای گفت: «به منظور پاسخگویی به شایعات و پیام‌های نگران کننده در مورد وضعیتم، به اطلاع شما می‌رسانم که هفته‌هاست از آسیب پیچیده زانو رنج می‌برم که اجازه نمی‌دهد در حدی که بتوانم به تیم کمک کنم. 

علی‌رغم اصرار بر درمان‌های مختلف، به پیشرفت کافی نرسیده‌ام و به همین دلیل است که من حتی نمی‌توانم به طور معمول تمرین کنم. همانطور که دیروز مربی گفت، به سختی قادر به راه رفتم هستم. من هر روز تلاش می‌کنم تا هر چه زودتر به میادین برگردم.»

دیدگاه‌ها