کد خبر : 1998035 | 08 بهمن 1402 ساعت 18:37 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

تلاش مالک لیون برای جدایی بنزما از الاتحاد

کریم بنزما در جده به سر می‌برد و در مورد آینده او در تیم فوتبال الاتحاد تردید وجود دارد.

تلاش مالک لیون برای جدایی بنزما از الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه فرانسوی اکیپ در خبری نوشته است با وجود اخبار مکرر در مورد بازگشت کریم بنزما ستاره فرانسوی تیم الاتحاد به اروپا در مرکاتوی زمستانی جاری، به احتمال زیاد باشگاه عربستانی با جدایی او در این ماه موافقت نخواهد کرد.

اوایل این ماه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که این بازیکن فرانسوی از مدیران باشگاه خواسته است تا به طور موقت از الاتحاد جدا شوند زیرا فشار زیادی را احساس می‌کند.

اما نزدیکان این بازیکن به سرعت این موضوع را تکذیب کردند و کریم نیز در مصاحبه‌ای که با اکیپ داشت، درباره اخبار خبرگزاری فرانسه اظهار نظر کرد و گفت: آنها کاملاً دروغ می‌گویند و رسانه‌ها دیگر نمی‌دانند چه چیزی اختراع می‌کنند.

فابریزیو رومانو روزنامه نگار مشهور دنیای نقل و انتقالات خاطرنشان کرد فردی که از هر طریقی برای انتقال بنزما به اروپا تلاش می‌کند، میلیاردر آمریکایی جان تکستور، مالک باشگاه لیون فرانسه است. علاوه بر این، مطبوعات انگلیسی مدعی شدند که این بازیکن فرانسوی به عنوان یک راه حل کوتاه مدت برای مشکل چلسی در خط حمله مناسب است.

برادر بنزما در مورد خبری مبنی بر اینکه «کارلو آنچلوتی آماده بازگشت بنزما به رئال مادرید است، اما فلورنتینو پرز به این درخواست پاسخ منفی داده» به رادیو RMC گفت که این "خبر جعلی" است.

هنگامی که این موضوع به کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد، او گفت: "اخبار جعلی، من از فلورنتینو پرز نخواستم که کریم بنزما را برای همیشه به رئال مادرید برگرداند."

هرچند که تیم الاتحاد در حال حاضر در دبی اردویی را برگزار می‌کند ولی کریم بنزما در جده به سر می‌برد و وضعیت مشخصی در مورد آینده ستاره فرانسوی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها