کد خبر : 1998097 | 08 بهمن 1402 ساعت 22:58 | 75.6K بازدید | 37 دیدگاه

گزینه جذاب جانشینی ژاوی: تمام انرژی برای این مربی

خوان لاپورتا و دکو تمام تلاش‌شان را برای به خدمت گرفتن یورگن کلوپ انجام می‌دهند.

گزینه جذاب جانشینی ژاوی: تمام انرژی برای این مربی

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره بعد از بحران تمام‌نشدنی بارسلونا در این فصل، ژاوی هرناندز شب گذشته پس از شکست ۵-۳ برابر ویارئال از هدایت تیم استعفا داد و اعلام کرد که فقط تا پایان فصل سرمربی بارساست و در روز ۳۰ ژوئن این باشگاه را ترک خواهد کرد.

با توجه به خداحافظی ژاوی، از الان رسانه‌ها گزینه‌های احتمالی برای سرمربی‌گری بارسا از فصل آینده را مطرح کرده‌اند. موندو دپورتیوو مقاله مفصلی در این مورد نوشته است که در آن قسمت جالبی درباره یورگن کلوپ وجود دارد.

در این گزارش آمده است که لاپورتا علاقه ویژه‌ای به سبک بازی مربیان آلمانی دارد و قبل از همه شانسش را برای جذب آنان انجام می‌دهد. یکی از مربیان آلمانی لیست بارسا، یورگن کلوپ است.

کلوپ در روز جمعه اعلام کرد که فصل آینده سرمربی لیورپول نخواهد بود و از این تیم خداحافظی کرد. او گفت که برای ادامه سرمربیگری انرژی ندارد و می‌خواهد حداقل یک فصل استراحت کند.

1984178

موندو می‌گوید رفتن کلوپ به بارسا کمی سخت است زیرا علاوه‌بر مشکلات این تیم، سرمربی آلمانی می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ استراحت کند. با این حال دکو و لاپورتا تلاش خواهند کرد نظر او را تغییر دهند و با پیشنهادی وسوسه‌کننده او را به صرف‌نظر از استراحت و پذیرفتن پیشنهاد سرمربی‌گری بارسلونا ترغیب کنند.

دیدگاه‌ها