کد خبر : 1998140 | 09 بهمن 1402 ساعت 00:35 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

صعود گینه در سناریویی دیوانه‌کننده با فن کاراته!

تیم ملی فوتبال گینه در دیداری عجیب و دراماتیک از سد گینه استوایی گذشت.

صعود گینه در سناریویی دیوانه‌کننده با فن کاراته!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا، تیم ملی گینه در سناریویی دیوانه کننده مقابل همسایه خود، گینه استوایی، به پیروزی رسید و بلیت حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا 2023 را قاپید.

دیدار دو تیم عصر یکشنبه در ورزشگاه آلاسان واتارا در ساحل عاج برگزار شد. محمد بایو در دقیقه هشتم از وقت‌های تلف شده موفق شد دروازه حریف را باز کرده و گینه را راهی دور بعد کند و حالا آنها در انتظار برنده دیدار مصر و کنگو هستند.

پس از اخراج فدریکو پکورو بر اثر خطای خشونت آمیز و کاراته‌ای بر روی محمد بایو، مهاجم گینه، تیم ملی گینه استوایی از دقیقه 56 با یک بازیکن کمتر به میدان رفت.

1984260

این بازیکن در چالشی بر سر توپ، پایش را بالا آورد و به صورت ناخواسته با کف استوک‌هایش به شکم محمد بایو کوبید که بلافاصله با کارت قرمز مستقیم داور، از زمین بازی اخراج شد.

1984259

امیلیو انسوی، مهاجم گینه استوایی که تا اینجای کار با 5 گل بهترین گلزن مسابقات است، در دقیقه 69 یک ضربه پنالتی را از دست داد که ضربه او به تیرک چپ برخورد کرد.

در شرایطی که همه تصور می‌کردند که بازی به وقت‌های اضافه می‌رود، محمد بایو توانست از ارسال ابراهیم دیاکیته نهایت استفاده را برده و با یک ضربه سر دیدنی، گل پیروزی بخش کشورش را وارد دروازه گینه استوایی کند.

دیدگاه‌ها