کد خبر : 1998180 | 09 بهمن 1402 ساعت 10:58 | 13.3K بازدید | 12 دیدگاه

راز بزرگ اینتر: این‌طوری کلین‌شیت می‌کنند!

یان زومر، دروازه‌بان اینتر، صحبت‌های جالبی را درباره راز 18 کلین‌شیت این فصل تیمش مطرح کرد.

راز بزرگ اینتر: این‌طوری کلین‌شیت می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

سه امتیاز ارزشمند این بازی در حالی به دست آمد که تیم حریف این فرصت را داشت که در فاصله 14 دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما موفق به انجام این کار نشد تا فاصله اینتر با یوونتوس در صدر جدول بیشتر شود. 

زومر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «شرایط بسیار سختی بود. من مطمئن بودم که توپ را اول لمس کردم اما این تصمیم داور بود. ما به خوبی پیش از بازی شرایط را بررسی کرده بودیم و می‌دانستیم که این بازیکن چه کار خواهد کرد و چطور پنالتی خواهد زد و آماده بودیم.

1984291

در حال حاضر بسیار از این وضعیت راضی هستیم. این بازی را برنده شدیم و همین مهم است چون بازی آسانی نبود و حریف سرسختی داشتیم. شانس‌های بسیاری برای گلزنی ایجاد کردیم. حالا باید برای بازی بعدی آماده شویم و ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

این هجدهمین کلین‌شیت اینتر در این فصل بود و زومر در پاسخ به این سوال که راز این تیم چیست گفت: «ما خیلی به آینده فکر نمی‌کنیم اما کار بزرگی از سوی تیم انجام شده است. سبک دفاع کردن ما با اشتیاق و کیفیت بسیار در واقع راز کلین‌شیت‌های ما در این فصل است.»

دیدگاه‌ها