کد خبر : 1998182 | 09 بهمن 1402 ساعت 11:27 | 21.2K بازدید | 15 دیدگاه

پرسپولیس و عبدی: تا امروز کاملا بدون مذاکره !

باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ تماسی با حسین عبدی نداشته است.

پرسپولیس و عبدی: تا امروز کاملا بدون مذاکره !

به گزارش "ورزش سه"، طی دو روز گذشته اخباری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس قرار است حسین عبدی را به کادر فنی این تیم اضافه کند شنیده شده اما از سوی مدیران این باشگاه هیچ تماسی با سرمربی تیم نوجوانان ایران برقرار نشده است.

عبدی در حال حاضر در ایران نیست اما با وجود اخباری مبنی بر اینکه قرار است او به‌عنوان دستیار در کنار اوسمار ویرا باشد هیچ پیشنهادی به این مربی برای حضور در کادر فنی مطرح نشده است تا این ماجرا هم چندان جدی به نظر نرسد.

از زمانی که نام حسین عبدی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس مطرح شده هواداران پرسپولیس هم مواضع مختلفی درباره بازگشت این مربی به نیمکت تیم محبوب‌شان داشته اند. برخی معتقدند اگر قرار بود این مربی به کادر برمی گشت باید در راس کادر فنی و به‌عنوان سرمربی برمی‌گشت و اوسمار دستیارش می‌شد اما برخی نیز معتقدند حضور عبدی در این برهه نمی‌تواند کمکی به پرسپولیس کند و تنها مربی خارجی رزومه‌دار به کار این تیم می‌آید.

در عین حال غیر از عبدی گزینه‌ای مثل وحید هاشمیان هم برای مربیگری در پرسپولیس مطرح شده که در فوتبال ایران تنها مدتی دستیار اسکوچیچ در تیم ملی بوده و فضای باشگاهی فوتبال ایران را چندان نمی‌شناسد.

به هر حال گفته شده تکلیف این ماجرا بعد از بازگشت پرسپولیس از دبی و در جلسه‌ای با حضور اوسمار و درویش نهایی خواهد شد و تا آن زمان شاید هر چه در این باره مطرح می‌شود جدی نباشد.

دیدگاه‌ها