کد خبر : 1998194 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:08 | 22.1K بازدید | 18 دیدگاه

حمایت ارنستو والورده از مربی کاتالان

ژاوی را درک می‌کنم، چیزهای عجیبی در بارسا دیدم

ارنستو والورده یکی از کسانی بود که از ژاوی بعد از تصمیم به استعفای غیرمنتظره‌اش دفاع کرد.

ژاوی را درک می‌کنم، چیزهای عجیبی در بارسا دیدم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد خبر جدایی ژاوی از بارسا بعد از یک بازی خانگی برابر حریفی که به نظر می‌رسید در مونتجوئیک بازنده باشد، اعلام شود. بارسا توانسته بود شکست 0-2 را با برد 3-2 عوض کند ولی به یک‌باره سه گل دیگر خورد و در نهایت ژاوی خبر از استعفای خود در پایان فصل داد.

1756175

فاصله بارسا با صدر جدول اکنون یازده امتیاز است و به نظر شانس تیم برای قهرمانی از بین رفته است. بارسا تنها در لیگ قهرمانان شانس خواهد داشت.

ارنستو والورده که خود دو سال و نیم مربی بارسا بود و با این تیم موفق به فتح دو لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرجام شد، از ژاوی حمایت کرد. او بعد از شکست بارسا در نیمه نهایی سوپرجام سال 2020 اسپانیا برابر اتلتیکو به شکلی غیرمنصفانه برکنار شد و فشارها روی ژاوی را درک می‌کند.

1948127

والورده گفت: «هر مربی می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. من خوب می‌دانم مربی بارسا بودن یعنی چه و آنجا چه خبر است. فراموش نکنیم که ژاوی فصل قبل بارسا را قهرمان لالیگا کرد و ما الان در رقابت‌هایی قرار داریم که بارسلونای ژاوی مدافع عنوان قهرمانی‌اش است.»

والورده ادامه داد: «او به‌عنوان بازیکن در بارسلونا همه کار کرد و یک اسطوره محسوب می‌شود. من خودم مربی بارسا بودم و آنجا چیزهای عجیبی دیدم که درکش برایم دشوار بود. ژاوی فکر می‌کند این بهترین تصمیم برای خودش و باشگاه است و باید به آن احترام گذاشت. به خوبی درک می‌کنم او چقدر تحت فشار بوده و برایش بهترین‌ها را می‌خواهم.»

دیدگاه‌ها